Linda foto's

Let’s Get Personal

Het word tijd om mijn blog een persoonlijk tintje te geven.En laat ik dan aan het begin van het bloggen maar meteen met de billen bloot gaan,je wilt tenslotte toch weten wat voor vlees je in de kuip heb. Figuurlijk gesproken dan.

Bij deze.. Mijn persoonlijke overzicht! 

Wat maakt mij tot mijzelf. Een vraag die ik mijzelf ook al een paar keer gesteld heb.Ik heb de chronische ziektes ME & Fibromyalgie (op mijn blog Linda On A Mission vertel ik hier meer over) en vaak word je ziekte toch een klein visitekaartje. Mijn werk -wat overigens vrijwillig is- heeft ermee te maken, veel vrienden heb ik leren kennen na het krijgen van mijn diagnose en hebben dus vaak ook zelf wat onder de leden. Kortom, veel dingen die mij tot mij maken krijgen vaak het stempel ‘gezondheid’. En laat ik nou meer zijn dan alleen mijn chronische labeltjes.

Linda
In een reeks van foto’s -die verdeeld over deze zomer zijn gemaakt- zal ik in een vogelvlucht een andere kant van mij laten zien. Ik vind het spannend maar ook heel erg leuk! Ergens is het wel bevrijdend om mijzelf te laten zien, naakt, zonder chronische labeltjes. En ja, dat voelt letterlijk als met de billen bloot gaan.

So.. here we go!

LindaDit ben ik dan!
In het kort: Linda, 24 & mijn haarkleur uit een pakje.
Een avontuurlijke perfectionist, een doener en graag creatief bezig.

Deze foto is afgelopen zomer gemaakt
door mijn lieve vriend op het Griekse eiland Kreta.

Linda foto'sFoto’s maken!
Of het nu met mijn telefoon is of mijn Nikon camera, ik hou ervan.
Eenmaal thuis van vakantie vind ik het ook heerlijk om foto’s te bewerken om er uiteindelijk een mooi fotoboek van te laten maken.
Stiekem hoop ik dat het bijhouden van mijn blog’s mij gaat stimuleren mijn Nikon vaker te pakken.

Linda Thee en lezenThee & lezen!
Lezen vind ik heerlijk, leren van de door een ander samengestelde woorden.
Mooie zinnen en verhalen, levensverhalen, magazines en boeken. Ik verslind ze graag!

Linda lenteLente!
Dolgelukkig wordt ik van de eerste zonnestralen die uiteindelijk de zomer inluiden.
Mooi weer betekend voor mij: meer energie en minder pijn.
En die combinatie maakt dat ik meer mezelf kan zijn en meer dingen kan doen =)

Thomas Mijn lief!
Samen zijn we sterk, mijn rots & bijna een jaar samen.
En extra bijzonder is het feit dat hij door alle chronische labeltjes heen kijkt!

Blond AmsterdamLiefde voor kleuren!
Afgelopen voorjaar heb ik keihard gewerkt -met veel hulp van mijn lief en fam- om mijn eigen appartementje te realiseren.
Ik woon nu semi-op-mijzelf. Dat houd in dat ik een appartementje heb in de boerderij van mijn ouders.
Een eigen slaap- en woonkamer. Met andere woorden heb ik dus de lusten en niet de lasten van een eigen plekje.
Na de verbouwing kon ein-de-lijk mijn gespaarde servies van Blond Amsterdam uit de kast. Joepie! =)

Linda MEetBijzondere ontmoetingen!
Ik ben een mensen mens, ben gedesinteresseerd in persoonlijke verhalen -wat jou jou maakt-.
Mijn vrijwilligerswerk bij de ME/CVS Stichting zorgt voor bijzondere ontmoetingen.
Ook het contact met mijn schuitgenoten -lotgenoten- valt daaronder.
Bijzondere mensen die ik zonder mijn chronische labeltjes niet had leren kennen.

natuur LindaNatuur en poldermens!
Wonen op een boerderij betekent wonen in een polder. De rust, natuur en ruimte vind ik heerlijk.
En toch.. droom ik stiekem over wonen in een -tropisch- warm land.

Mol LindaVerhuisbericht
Mijn ouders verraste ik met deze foto toen ze op vakantie waren.
Een mol had het zorgvuldig gemaaide gras al snel omgeploegd hihi

Linda StyleDoe je eigen ding
Een belangrijke les die ik de afgelopen jaren heb geleerd is wel dat je niet teveel moet aantrekken van wat mensen van je denken.
Een verspilling van mijn tijd & energie.
Wie goed naar de foto kijkt ziet dat ik compressie sokken draag onder mijn rokje.
En ja.. deze draag ik met trots wanneer ik iets moet passen in de winkel terwijl het er niet charmant uitziet =)
Dit heeft inderdaad met mijn gezondheid te maken, maar maken mij nu wel tot wie ik ben.
Voor wie er meer over wilt lezen, klik hier voor de link.

Ontbijten LindaTyperend voor mij is mijn altijd gezonde ontbijt.
Dat bestaat uit fruit en de energie mix van Cruesli (met banaan en kokos).
Hmmm ik hou ervan en zorgt voor een goede start van de dag.

Lunch LindaEn ja.. ook tussen de middag eet ik het liefst gezond!
Ik vermijd suikers en lactose zoveel mogelijk, hier krijg ik een hele bolle buik van.
Gelukkig zijn er heel veel gezonde alternatieven, zoals dit Italiaanse broodje met pesto, salami en mozzarella.

Kreta Linda winkelenWinkelen!
Dit mag echt niet ontbreken in mijn rijtje. Ik shop graag kleding, schoenen, sieraden, beauty-producten (en ja deze ook zo gezond mogelijk -The Body Shop, natuurlijke producten-), make-up en spullen voor mijn appartementje. Ook op vakantie ga ik graag de winkeltjes af opzoek naar nieuwe souvenirs die een mooi plekje krijgen in mijn paleisje.
Deze zeesterren heb ik op Kreta gekocht in een lief klein winkeltje van een vrouw die amper Engels sprak.
Eenmaal thuis ben ik met de zeesterren aan de slag gegaan en bungelen ze onderaan een wit gekalkte tak.

ParadiseVliegen staat voor mij symbool voor vrijheid. Helemaal wanneer het vliegtuig mij naar een warme plek op aarde brengt.
Ik ben dol op reizen, de nieuwe avonturen, andere culturen en simpelweg niet weten wat er om de hoek van de straat is.
Wanneer het ergens warm is en mooi, dan bestempel ik het al snel tot mijn persoonlijke paradijs!

Broer en zus liefdeTyperend voor deze zomer was wel de afstand tussen mij en mijn jongste broertje.
Hij koos ervoor zijn droom achterna te gaan en is als reislijder aan de slag gegaan op Kreta.
Na 6 maanden kon ik hem eindelijk weer knuffelen!
Het lastige van de vakantie was wel het afscheid nemen.. gelukkig is het bijna eind oktober en komt hij weer fijn naar huis!
Maar o, wat ben ik trots op hem =)

StarBucks Linda ThomasKOFFIEEEEEE
Jup, guilty as hell, ik ben echt géén ochtend mens.
Voor mij geen ochtenden zonder een heerlijke sloot verse koffie om wakker te worden.
En dat met een beetje melk en reit-suiker. cappuccino is écht mijn uitzondering op mijn leven met zo min mogelijk suiker en lactose.
En wanneer ik langs de Starbucks kom haal ik graag even een emmertje koffie.
Hier op de foto, na het shoppen een Ice-cappuccino met mijn lief.

Linda paardenEn tot slot, mijn mini’s! 
Al vanaf  dat ik net kon lopen bracht ik veel tijd door op de rug van een paard. Nu het rijden wat lastig is geworden (uh..ja.. weer door mijn gezondheid) heb ik deze hobby geen gedag kunnen zeggen. Gelukkig is er nog heel veel meer te doen met paarden dan alleen rijden. Dolgelukkig ben ik met mijn familie en lief die mij helpen op de dagen dat het allemaal wat moeilijker gaat.
Zonder hun was deze hobby allang een no-go geweest.

Zo, bij deze mijn overzicht. Er is natuurlijk nog veel meer te vertellen, maar dan veranderd deze blogpost langzaam aan in een half boekwerk! Mijn passie voor schrijven heb ik niet verbeeld, hopelijk spreekt dat een beetje voor zich gezien het feit dat ik al een poosje een fanatieke blogger ben.

Follow on Bloglovin

Nu ben ik benieuwd, wat is typerend voor jou?
Hoe zou jij jezelf in het kort omschrijven?

 

 

 

5 thoughts on “Let’s Get Personal

  1. Wat een top post meid!🙂 Lekker jezelf zijn, met die billen bloot! HOPPA!

    Ben benieuwd naar die MEets, moet ik me ook maar eens in gaan verdiepen🙂

    x Marj

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

