Blond uitgelicht

Home Collection – Blond Amsterdam

Blond Amsterdam, wie kent het niet?
Ik word héél vrolijk van de kleurige en grappige designs die de kamer direct opvrolijken.  Al heel snel werd ik verliefd op de eerste lijn die Blond Amsterdam uitbracht. En ein-de-lijk mag ik met mijn verzameling pronken! 

Tijdens het winkelen schoot ik vaak even door de V&D op weg naar de derde verdieping waar inmiddels steeds meer uitgestald stond.
Met feest- en verjaardagen kreeg ik vaak wel iets nieuws voor mijn verzameling. Een verzameling die heel mooi in dozen stond te wachten tot ik mijn eigen huisje, boompje, beestje zou hebben. Chronisch ziek worden gooide flink wat roet ik het eten en mijn verzameling stond langzaam te verstoffen. Zonde, écht dood zonde! En met die gedachten durfde ik niet eens mijn verzameling meer uit te breiden.

Afgelopen voorjaar kwam een groot keerpunt in mijn leven en dat was goed nieuws voor mijn Blond Amsterdam verzameling.
Bij een chronisch gebrek aan zekerheid en stabiliteit koos ik ervoor in de boerderij van mijn ouders een eigen paleisje te creëren.
Zo heb ik wel de lusten, maar niet de lasten van een eigen woonplek hebben.  Er kwam een koffie corner met een overheerlijk Nespresso apparaat, een waterkoker en ja… na het ellenlange wachten, na jaren te hebben staan te wachten in de kast mocht ein-de-lijk (Thank God!) de verzameling pronken op mijn kamer! Happy me! =) Eindelijk mocht ik pronken met mijn verzameling, ik ben opnieuw spontaan én smoorverliefd geworden. En zo begin én sluit ik mijn dag af met fijne koffie, in mijn Blond mokken mét mijn eigen George Clooney!

Wandel jij even gezellig mee door een gedeelte van mijn verzameling?

IMG_20130730_121008

blond 2

Blond

Sunday Blond

1

IMG_20130727_032304 (1)

Blond 3

IMG_20130903_074716

En uiteraard doet vriend lief net zo vrolijk mee!
En de koffie smaakt –natuuurlijk- véél lekkerder in een mooie mok😉

Let’s Get Blondelicious! 
De dames van Blond Amsterdam zitten gelukkig niet stil en blijven onwijs leuke dingen maken. Zo ben ik ook gevallen voor de agenda’s, notebooks en de badkamer collectie (over de laatste kan ik alleen maar dromen omdat ik zelf geen badkamer heb hihi).
Mijn oog werd ook naar de nieuwe Blondelicious getrokken.

Zie hier een paar van deze juweeltjes:

image

image

Ze zijn werkelijk waar traktaties voor het oog!
Voor wie nog verder wilt kwijlen: de link naar de webshop.

Ik gok dat ik ze wel op mijn Christmas list kan zetten.
Wat denken jullie?

7 thoughts on “Home Collection – Blond Amsterdam

    • Ik shop ze ook alleen verantwoord hoor, prijzencircus van V&D, en de dol dwaze dagen van de Bijenkorf bijvoorbeeld. Dan is het nog te doen =) hihi
      Dan maak je gelijk een beetje een sport van het verzamelen =)

      Thanks meid, ik word er ook zooo vrolijk van!

      Liefs!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

