Woon Inspiratie

LifeStyle | The Home Collection – Wooninspiratie

Een blog over wooninspiratie, een onderwerp waar ik al een poosje heel graag een blogje over wilde maken!
Tijdens het inrichten van mijn appartementje ben ik op vele leuke websites terecht gekomen.
Ik neem je deze keer mee op een inspiratie reisje door 2 webshops. 

 

Happinez Webshop

Happinez  | Webshop
Het vrolijke vormgegeven blad Happinez ken je vast wel! (Wie het niet kent kan hier even spieken.)
Onlangs werd ik zelf enorm verrast toen ik las dat ze ook een webshop hebben. Deze webshop is niet heel groot maar is wel gevuld met hele leuke spulletjes! Laat het alvast een inspiratie bron voor de feestdagen zijn, voor verjaardagen en misschien staat er wel een leuk cadeautje voor jezelf tussen. De prijzen variëren wel van leuk tot ‘Payday’ prijzen.

Wandel je met mij mee?

Ik heb een klein overzichtje gemaakt van een aantal artikelen die er voor mij uitsprongen.

|1. €49,50  |2. €42,50 |3.  €137,50 |4. €39,95

20131014-100430.jpg

|1.  €24,50 |2. €9,95 |3. €27,50

20131014-100437.jpg

|1. €69,92 |2. €15,95  |3. €9,95 |4. €22,50

Nieuwsgierig geworden naar meer?
Bezoek dan de webshop van Happinez!

WestWing Woon Inspiratie

Westwing – Home and Living |Webshop
Misschien ken jij deze website nog van de naam Dalani. Onlangs hebben ze deze naam veranderd voor Westwing Home and Living.
Het leuke aan deze site is dat er elke dag nieuwe aanbiedingen online komen en deze blijven slechts een paar dagen online.
Deze aanbiedingen bestaan uit designmeubelen en designaccessoires die per aanbieding overzichtelijk in een categorie aangeboden worden. Denk hierbij o.a. aan landelijke designs, modern, kleurrijk, vintage, black & white, aanbiedingen per designer etc.
Kortom alles voor een stijlvol interieur!

Het grootste pluspunt van de website is dat de artikelen met kortingen tot wel -70% (t.o.v. de adviesprijs) aangeboden worden!
Korting op de mooiste designmeubels en -accessoires van bekende merken en opkomende designers.
Dat is nog eens leuk shoppen! En mijn hartje gaat er zeker sneller van kloppen.

De prijzen variëren daarom van heel leuk tot ‘payday’ en ‘one day’ prijzen.
Maar goed, wegdromen tussen de mooiste designer spulletjes kan en mag naar mijn inzicht altijd🙂

Ik heb van een aantal artikelen een overzichtje gemaakt.
Deze keer wel zonder prijs, daarvoor moet jij je eerst -gratis- aanmelden!

Een kleurrijke collectie

20131014-110614.jpg

20131014-110622.jpg

Romantisch met een landelijk tintje

20131014-110627.jpg

20131014-110633.jpg

Nieuwsgierig geworden naar meer?
Bezoek dan de website van Westwing Home and Living!

Vind jij het ook zo fijn om weg te dromen bij zulke mooie meubels en accessoires? 

2 thoughts on “LifeStyle | The Home Collection – Wooninspiratie

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

