Plantaardag Mystery-Bag

Body & Mind | Plantaardag Mystery-Bag

Afgelopen weekend kreeg ik het bericht dat ik een Plantaardag Mystery-bag had gewonnen. Hoe leuk is dat!
Kijk je met mij mee wat er in deze Mysterybag zit?

Plantaardag Mysterybag
Afgelopen weekend liep ik tegen een hele leuke actie aan die Suzanne op haar blog ‘My Paperblank‘ deelde.
In het teken van de Dag van de Duurzaamheid én dus Plantaardag werd deze actie opgezet. Op verschillende punten in Nederland kon je één van de Mystery-bags scoren. Voor mij was dit niet haalbaar en dus besloot ik deel te nemen aan de weggeefactie van Suzanne, waar ze er 20 weg gaf. En ik de mijne scoorde!

Vandaag zat ik eigenlijk al een beetje op de uitkijk. Ik had meegekregen dat de Mystery-bags afgelopen maandag met de postbode mee waren gegeven en dan zou hij er vandaag eigenlijk wel bij moeten zitten. De postbode kwam en geen pakketje voor mij. Helaas!
Vlak voor het eten kwam moeders mij echter verrassen met een grote doos. En ja, daar word ik heel blij van!

Ook benieuwd wat de Mystery-bag zo mysterieus verbergt?

Plantaardag Mystery BagEen Mysterybag winnen is leuk!
Helemaal verrassend is het wanneer hij ook nog eens goed gevuld blijkt te zijn!😀

2 3

Ik ben enorm verrast door de gevarieerde inhoud van de Plantaardag bag!

Alles even snel op een rijtje:
Een tas van Alpro Foundation | 2 Paprika’s| Een ui| Soya Cuisine | Bonduelle, Rode Kidneybonen | Victoria, Gepelde tomaten in stukken | 6 Antica Cantina, Foft Flour Tortilla’s | en een bon voor Alpro Soya fijngehakt!

Ik ben gek op wraps en dit is een enorm goed excuus om ze heel snel weer te maken. Ik heb er nu al trek in!

Pl

Wat houdt PlantaarDag in?
PlantaarDag is de door jou gekozen dag(en) waarop je bewust plantaardig eet.
Op deze dag kies je voor lekkere plantaardige producten, in plaats van dierlijke.

Wil je meer weten over Plantaardag?
Ze hebben een mooie Facebookpagina gemaakt waar je alle ins en out kan lezen!

Heb jij al weleens een PlantaarDag ingelast?
signature Linda

9 thoughts on “Body & Mind | Plantaardag Mystery-Bag

  1. Pingback: My Daily Lifestyle | October | Linda's Lifestyle

  2. Lekker gevulde goodiebag inderdaad! Ik heb nog nooit een plantaardige dag gehad, wel vegetarische maar veganistisch is, vind ik, toch wel moeilijk. Ik ben bijvoorbeeld ook voor heel veel dingen allergisch waardoor ik geen vervangers kan gebruiken (amandelmelk, soja producten) waardoor ik dan liever voor een vegetarisch dagje kies maar ik snap het initiatief en moedig dit ook zeker aan!

    • Die combinatie met je allergien maakt het dan inderdaad erg lastig! Jammer dat je allergisch ben voor de vervangers ván dé vervangers.. Snap het helemaal dat je dan voor een vegetarisch daagje kies! Zo draagt iedereen op zijn manier een steentje bij =) En het moet natuurlijk wel te doen zijn😉

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

