My Daily Lifestyle

My Daily Lifestyle | October

Oktober is op zijn einde en maakt plaats voor Movember!
Een mooi moment voor een ‘My Daily Lifestyle’ Instagram foto overzicht om oktober af te sluiten!
Wandel je met mij mee door mijn oktober?

October Quote

Oktober is op zijn einde en maakt plaats voor Movember!
-Een combinatie van moustache en november, dé snorren maand om aandacht te vragen voor bewustwording en het werven van fondsen ten bate van onderzoek naar o.a. prostaatkanker en depressie-

Afgelopen twee weken zijn voorbij gevlogen. Mijn lief had vorige week herfst vakantie en daardoor konden we samen leuke dingen plannen. Afgelopen week zou een bijtank week worden, maar ongemerkt was hij alweer vrij vol gepland. Een drukke week houdt voor mij in dat ik dan minder energie over heb om te bloggen. En daarom neem ik jou op deze vrijdag mee door mijn foto’s van de afgelopen weken. Om volgende week weer van start te gaan en regelmatig blogs te posten!

Mijn oktober

C 1Ik heb heerlijk gekookt met de ingrediënten uit de Plantaardag Mystery Bag! | Oktober begon sweet! En ik spotte kleurige bloemen in de tuin. Iets met ‘herfst ontwijkend gedrag’. | Als verrassing vond ik een Flow For Me in de brievenbus, deze heb ik heerlijk verslonden. Ik vind het zo’n leuk en inspirerend blad! | Mijn über warme nieuwe huissokken, komen goed van pas met de aankomende koude dagen en de stormdagen die Nederland pas in zijn greep had. | Deze quote vond ik in de Flow en vind hem helemaal bij mijn leven met mijn chronisch energie tekort potje!

c 3

Het was tijd voor mijn aller aller ALLER eerste ADE (Amsterdam Dance Event) experience! Ik begon al vrij op tijd om mijn haar en make-up te doen. Ik koos ervoor om mijn ‘Naked’ pallet van Urban Decay te gebruiken en koos voor een subtiele look die de hele avond mee zou moeten gaan. | Voor het event aten we heerlijk een hapje bij Jinso in Amsterdam. | En daar staat hij, de dj die ik al heel lang live wilde zien.. Calvin Harris! Live in het ZiggoDome @ The Heineken Start Club. | Koffie, ik hou van koffie! | Het leven van een chronisch zieke.. bestaat vooral uit lange, saaie vragenlijsten! Mijn Roze Super Sokken! Deze Tover Sokken zorgen ervoor dat ik iets mobieler ben en langer kan staan, Hulde aan de roze sokken! 

c 2

Dé goddelijk warme thermo leggings van de Blokker! N.a.v. mijn ‘Warm de herfst en winter in’ blogIk shopte nieuwe en oude favorieten bij The Body Shop. Bij de Hema kocht ik nieuwe kaarten om te Postcrossen De griep klopte vorig weekend op de deur. Een drukke week betekent dat ik vatbaarder ben en ook vriend lief stak ik aan..  Bummer! Hier verraste hij mij zondag met een liefdevol ontbijtje op bed! =) De nieuwe Linda. als leesvoer! Mijn lief tekende het contract en zijn eigen buisness is nu Up and Running! Aiza Media voor al uw audiovisuele vormgeef klussen! Tijd voor een feestje mét het lekkerste gebak uit Dordrecht, Brokking gebak!

c 4

Afgelopen dinsdag stond in het teken van Mr. carter, hij deed samen met Timbaland het ZiggoDome aan met zijn #MCWorldTour! Wat een TOP avond! Lees hier mijn review van het concert. Voor deze gelegenheid shopte ik mijn eerste statement kettingen. Oktober is ein-de-lijk weer lief voor ons, na de storm komt zonneschijn! Met een lief vriendinnetje sprak ik af bij Villa Augustus voor een heerlijke afternoon tea! Vandaag even lak aan mijn suiker- en lactose vrije dieet, moet soms even kunnen toch?😉

Oktober, de maand van de Jonge Vrouw

Deze maand deed ik ook mee aan de Tag van de Jonge Vrouw, in de maand van de jonge vrouw die door Anne in het leven werd geroepen. Op haar blog maakte ze een mooi en vooral leuk overzicht van de bloggers die ieder hun eigen invulling op de Tag maakte, lees het hier!

LindaGram

Follow me InstaLaten we connecten op Instagram!

Hoe was jou oktober?

signature Linda

17 thoughts on “My Daily Lifestyle | October

  1. Hoi Linda,

    Nog bedankt voor je berichtje op mijn blog! De volgende keer dat je in Boedapest bent kan je altijd nog naar Retrock gaan, toch? Heb je iets moois in het vooruitzicht😉

    Oeh ik ben dol op Brokking gebak!🙂 Altijd het hazelnootgebakje natuurlijk.
    Wat vervelend dat je ook nog de griep hebt gekregen maar ik zie wel dat je altijd positief probeert te blijven. Wat gaaf dat je vriend zijn eigen business heeft nu, je zult wel apetrots zijn! En je eerste ADE, heb je erg genoten en kon je er lang blijven?

    Liefs,
    Nancy

    • Hee Nancy,
      Ik ga niet vaak terug naar dezelfde stad -iets met een lange reis wens lijst- maar mocht in Budapest nog een keer bezoeken dan hou ik dit zeker in gedachten!🙂

      Ik ben heel trots op mijn lief en met Brokking het vieren was natuurlijk het enige taartje waarmee dat gevierd kan worden hihi

      ADE was onwijs tof, en ik heb de meeste dj’s kunnen zien. Ideaal was dat de zaal open was (staan en zitplaatsen) en de La Place om de hoek voor de nodige vitamines en suikers. Dan is het vrij goed te doen😀

      Liefs, Linda

    • Dat ga ik zeker proberen! Veel zonnedansjes doen en zonnebanken, dan ben ik klaar voor november!🙂
      De lange avonden, frutselen en filmpjes kijken op de bank.. zo slecht is dat vooruitzicht niet hihi

      Liefs!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

