Tag you're it

Mind & Lifestyle | Tag: You’re It!

November is inmiddels ingeluid en hoe leuk is het om de maand te beginnen met een vrolijke, leuke en een iets wat persoonlijke nieuwe tag! Via Je suis Iris maakte ik kennis met deze You’re ittag. Hij bevat leuke vragen en zo leer je de blogger achter de blogs ook net een stukje beter kennen.

Lees je mee?

its al blogger thing

Hoe lang blog je al en waarom?
Bijna twee jaar na het krijgen van mijn diagnose (M.E.) kwam ik op het idee om mijn ervaringen als jonge chronisch zieke te delen. Vele websites miste persoonlijke verhalen en vele verhalen en blogs waren zwaar op de hand en vaak tegen het negatieve aan. Dit cirkeltje wilde ik graag verbreken en mijn blog staat sinds december 2011 alweer online!

Als toevoeging op mijn ‘Linda On A Mission’ blog begon ik mijn lifestyle blog. Ik ben gek op schrijven en deze passie kan ik hier zeker kwijt! En ook is het heel fijn om hier over uiteenlopende onderwerpen te schrijven.

Wat is je grootste fashion no-no?
Als ik in de stad rondloopt heb ik vaak genoeg ‘Ho, Stop! Modepolitie’ momentjes. Scheve afgesleten nep UGGS, slecht geblondeerd haar met de hair extensions goed zichtbaar zijn. Mensen die geen legging figuur hebben en deze dragen zonder een rokje of een jurk erboven, doe even normaal!

T&T

Na het zien van het van ‘Toddlers and Ttiaras’ op TLC vind ik dat meerdere ouders ook even iets rustiger aan moeten doen met spray tans, nepwimpers, gel nagels en make-up! Om over de outfits maar te zwijgen..
Tot zo ver de natuurlijke schoonheid!

wishlist

Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
Een whislist, ik ben er alvast een voor de feestdagen begonnen (iets met een geheugen als een vergiet). En bovenaan staat -ik moest even spieken- een Riverdale postbakje en een abonnement op de Flow.

Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?
Dit is wel een hele lastige, ik ben namelijk verliefd op mijn collectie van Urban Decay, maar dit zijn slechts items die je na de basis gebruikt. En daarom kies ik voor mijn mascara, foundation en mijn wenkbrauwen setje!

Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht), en waarom?
Ik heb zelf niet echt één duidelijke stijl. Ik hou ervan om netjes gekleed te gaan en dit af te wisselen met wat stoerdere outfits of met meer kleur. Verschillende mensen zijn een inspiratie voor mij:
Rita Ora: Stoer & Sexy.
Lauren Conrad: Natural Beauty with brains.

Rita Ora

Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?
Guhl ‘kleur behoud en verzorging’ Daily Repair & Protect crème.

dreams

Wat is je grootste droom?
Mijn grootste droom is leven in een warm land met mijn lief en kunnen doen wat ik leuk vind (en dat zeker op werk gebied!)

Wat is je favoriete TV show en waarom?
Mijn all-time favoriet is eigenlijk al jaren Greys Anatomy! De personen, de verhaallijnen en de quotes die ze in elke aflevering verwerken maakt het een genot om naar te kijken en je trekt er een aardige zelf reflectie les uit.

Greys anatomy quote lin

Wat is je favoriete aspect (deel) van jezelf?
Ik ben heel blij dat ik mij flexibel op kan stellen ten opzichte van mijn energie. Mijn energie potje is klein en ik was een ster in mijn energie in één keer opmaken. Ik heb geleerd dat wat ik vandaag niet kan, kan ik verschuiven naar morgen. Hierdoor blijf ik binnen mijn grenzen (oké dit gaat niet altijd even goed) en hou ik ruimte en energie over voor andere dingen. Een Win Win! 

Op welke prestaties ben je trots?
Ik ben blij dat ik uit mijn comfortzone ben gestapt en deze blog ben gestart!

Als je deze tag leuk vind
neem je hem dan over?
signature Linda

Bron plaatje: 23, 4.

16 thoughts on “Mind & Lifestyle | Tag: You’re It!

  1. Pingback: My Daily Lifestyle | Tag: 10 Days of Favorites! | Linda's Lifestyle

  2. Ik ben geabonneerd op de Flow en ik kan het echt van harte aanraden. Vanaf het eerste nummer ben ik fan en er dol op! Oh en toddlers & tiaras! Jeetje wat erg voor die kindjes he. Die neplach, de kunstgebitjes (voor een vol gebit) en de spray tan. Vind het zo zielig..!

    • Wat leuk! Ik heb er laatst een paar cadeau gekregen en ren nu ook naar de winkel als de nieuwe uit is =)
      Het gebitje.. het is natuurlijk ook abnormaal dat je kind van tanden wisselt hihi Het is grappig op tv maar ik wil niet weten hoe de kinderen worden als ze groter zijn!

      Liefs!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

