uitgelicht pg

In The Spotlight | p+g design

Dat ik, als vrouw zijnde, van shoppen hou is eerder normaal dan een uitzondering op de regel. Verzot ben ik dan ook op mooie designer spullen. Van woonaccessoires tot leuke musthaves voor jezelf die je eigenlijk al heb. Vele ontwerpers geven de producten, hoe simpel ze soms ook zijn, net iets extra’s.
Wat ze uniek én onweerstaanbaar maken.

Deze keer in the spotlights: p+g design!

logo pg

Begin dit jaar zag ik ze voor het eerst in een design shop in Parijs, de vrolijke siliconen producten van p+g design. In de eerste winkel was het liefde op het eerste gezicht. Toch liet ik ze met pijn in mijn hart achter in de winkel. Hoe aantrekkelijk de items ook zijn, de prijzen vond ik toch wat aan de hoge kant. Het was de eerste dag van de city-trip en ik wist dat wanneer ik toe zou geven ik de halve winkel leeg zou shoppen. Op z’n zachtst gezegd, niet handig!

Meet Pochi!
Het aller eerste item van p+g design.

pochi

Mijn aankopen
Op de laatste dag bezweek ik toch voor het merk -in een winkel waar de collectie wat kleiner was- wat het uitzoeken net wat makkelijker maakte. Na een kleine oorlog in mijn hoofd -ik kan een enorme twijfelaar zijn en ik had ze natuurlijk ALLEMAAL nodig!- had gevoerd overtuigde ik mijzelf dat ik de DO-MO zou kopen en liep trots naar de kassa. Waar ik aan de praat raakte met de verkoopster, ze vertelde dat ze de items net binnen had vanuit Tokio, Japan. De eerste exemplaren mochten eindelijk in Europa verkocht worden, Hooray!

PG blauw

DO-MO
Hij is super fijn in gebruik. Mijn -klanten- pasjes zitten erin, visitekaartjes en bonnetjes. Met uitgaan en vakantie gebruik ik hem ook als portemonnee, erg handig wanneer je een kleine tas in gebruik heb!

Verzameling

Niet veel later shopte ik in Milaan mijn tweede en derde exemplaar (Yes!) in een leuke designwinkel vergelijkbaar met de Bijenkorf.

wit poch links

De vrolijke roze -POCHI-BIG- gebruik ik als make-up tasje, naast mijn gewone toilettas. Het fijne is dat hij ruim is, door het silicone rekbaar en daardoor heel makkelijk is in gebruik.

Witt pochibi De POCHIBI heb ik altijd in mijn tas zitten. Naast het feit dat je onwijs vrolijk word van zo’n leuk tasje kan je er losgeld, belangrijke bonnetjes, lipgloss, usb-stick etc in kwijt.

p+g design iets voor jou?
Waar ik eerst vertelde dat ze vrij prijzig waren moet ik toegeven dat ze het geld dubbel en dwars waard zijn!
Het materiaal blijft prachtig, droogt niet uit, krijgt geen scheuren van het gebruiken. En vlekken veeg je er zo vanaf. Naast het feit dat ze eruit zien om op te eten zijn en ze een genot zijn voor het oog zijn ze super functioneel!
Op de website van p+g design staat dat er een distributie punt is in Nederland is, check het voor de (online) verkoop punten.

Twin pochi

Wat vind jij van deze vrolijke items?

signature Linda

Bron plaatjes: 2, 7.

10 thoughts on “In The Spotlight | p+g design

  1. Pingback: iPad Accessoires | Cliché | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Pingback: My Daily Lifestyle | Home Impression | Linda's Lifestyle

  3. Heyy chicka
    Even mij complimenten hier
    Ik wacht eigenlijk op een dikke pocket comedie/triller/fictie van je.. 😉
    Doing good mate!! Keep it going! *smak*

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

