UItgelicht

My Daily Lifestyle | Home Impression

Via andere blogs heb ik al meerdere keren mee mogen genieten met het interieur van andere bloggers. Vele huishoudens zijn warm en vooral inspirerend. Zelf ben ik dol op deze huiselijke snapshots en heb een poging gedaan een mooi overzicht voor jullie neer te zetten.

Vandaag neem ik jullie via snapshots in een droomvlucht mee door mijn appartement!
Kijk je mee?

blog 1

De items die je in op de foto ziet zijn veelal vakantie souvenirs die ik op een van mijn reizen gekocht heb. Reizen zit in mijn bloed en de aankopen pronken als trofeeën in mijn appartement.

blog 12

blog 3

blog 4

blog 6

blog 20

blog 10

blog 7

blog 14

blog 8

blog 5

blog 9

blog 13
Mijn appartement bestaat uit een woonkamer en een slaapkamer. Ik zou erg graag een eigen huis willen maar door verschillende redenen -veelal te maken met mijn chronische labeltjes- is het er nog niet van gekomen deze droom te realiseren. Maar!.. wat niet is kan nog komen en iets met wat in het vat zit..😉 Juist!
Tot die tijd geniet ik heerlijk van mijn eigen appartementje, en afgelopen zomer is deze droom gerealiseerd.

Thank you for visiting my world
Mijn post over p+g design al gelezen? (klik)

24 thoughts on “My Daily Lifestyle | Home Impression

  1. Leuk om eens foto’s mooie appartement te zien! Niet zo gek dat je er heel blij mee bent
    Een wereldkaart met prikkels wil ik ooit ook nog eens, ik heb nu geen ruimte voor en dan heb ik nog best een groot huis. Oeps!😉
    Liefs Ellen

    • Hij stond ook al heel lang op mij op verlanglijstje en hij was dus al in huis voordat de verbouwing überhaupt begonnen was hihi🙂
      En met piepschuim erachter doet hij z’n werk perfect!
      Het is een bron voor reis inspiratie en leuk om te zien waar je geweest bent!

      Liefs, Linda

  2. Wat heb jij een mooi en gezellig appartement. Mooie souvenirs en het ziet er heel gezellig uit! De wereldkaart vind ik zo’n leuk idee en die hartjes zijn ook leuk zeg. Lijkt me fijn wonen!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

