10 days uitgelicht

My Daily Lifestyle | Tag: 10 Days of Favorites!

Juist omdat het herfst is, het weer schommelt en iedereen liever binnen voor de tv hangt. Vind ik het tijd voor wat positiviteit, vrolijkheid en kleur! Noem het lichtpuntjes of favorieten. Maar het is zeker hét moment om de komende dagen kleur in de koude, donkere dagen te brengen en een favorieten 10 daagse in te lassen! Benieuwd welke onderwerpen ik met jullie ga delen? Lees dan snel verder!

Hearts

Wanneer je verschillende blogs bezoek kom je vele leuke tags tegen. Zo heb ik er zelf ook al 2 behandeld in de korte periode dat mijn Lifestyle blog online is. – De Tag van de Jonge Vrouw en de You’re It! Tag. En hier wilde ik graag meer mee doen. Een maand lang over lichtpuntjes bloggen leek mij iets te veel van het goede. Bedoel, er zijn een hoop mooie momenten, maar een maand ermee vullen zie ik mijzelf zo 1,2,3 nog niet doen. En toen was het idee geboren om een Favorieten Tag te gaan maken. Om mijzelf niet te beperken heb ik per favoriet geen vaste vragenlijst gemaakt en blog ik vooral wat ik met jullie wil delen!

Benieuwd geworden welke onderwerpen ik in de schijnwerpers ga zetten? Komt tie!

– Vakantie bestemmingen | Mijn mooiste vakanties
– Hobby’s | Meisjes dromen komen uit
– Muziek | Mijn Spotify Favorieten
– Beauty | Make-up
– Fotografie | Mijn mooiste herinneringen
– Fashion items | Tassen & Accessoires

– City Trips | Favoriete bestemmingen
– Films & Series | All Time Favorites
– Boeken | Mijn favorieten lijst
– Beauty | Verzorgingsproducten

hearts 2

Ik kijk ernaar uit om mijn favorieten met jullie te delen! En verheug me er al op om de ‘oude doos’ in te duiken en op zoek te gaan naar mooie foto’s van City Trips en mooie vakantie bestemmingen. Pin me niet vast aan de volgorde, mocht ik een inspiratie stroom krijgen die net de andere kant op wil dan de planning.. dan weten jullie waar het van komt😉

Morgen staat mijn eerste favorieten blogje online!
Lees jij mee?

signature Linda

Bron Plaatjes: 4 & 5.

22 thoughts on “My Daily Lifestyle | Tag: 10 Days of Favorites!

  1. Pingback: Day 6 | Net als in de Film! | Linda's Lifestyle

  2. Pingback: Fotografie | Memory Making | Linda's Lifestyle

  3. Pingback: Beauty | Mijn beauty schatkist | Linda's Lifestyle

  4. Pingback: Day 3 | Music was my first L❤VE | Linda's Lifestyle

  5. Pingback: Hobby’s | Meisjes dromen komen uit | Linda's Lifestyle

  6. Pingback: Vakantie bestemmingen | Mijn mooiste vakanties | Linda's Lifestyle

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

