Day 2

Hobby’s | Meisjes dromen komen uit

Gisteren nam ik jullie al mee langs mijn foto’s favoriete vakantie bestemmingen. Een leuk onderwerp waar ik ook vele leuke reacties op kreeg. Dank daarvoor ladies and gentlemen! Vandaag dag 2 van de favorieten 10-daagse met voor vandaag het thema hobby’s.
Hobby’s.. saai? Alles behalve dat!
Lees je mee?

Hearts hobbys
Day 1 | 10 Days Of Favorites
Mijn favoriete vakantie bestemmingen, voor mijn gevoel was de ruimte voor dit onderwerp veel te kort, ik kan jullie namelijk zoveel meer vertellen over reizen. En wat in het vat zit..😉 precies! Voor wie het gemist heeft, kan het hier terug lezen en hier de uitleg over deze ’10 Days Of Favorites Tag! Op naar Dag 2!

Day 2 | Hobby’s | Meisjes dromen komen uit
Het thema hobby’s klinkt niet echt uitnodigend als ik zo eens naar de naam kijk. Maar To be honest with you.. een echt meisje meisje was ik ‘vroeger’ niet en mijn hobby’s dus ook verre van dat! Poppen en make-up waren leuk, snelheid en adrenaline waren meer mijn ding. Ik reed graag op snelle en wat lastige paarden, ik vond een paard onder controle houden eigenlijk veel interessanter dan dressuur proeven oefenen. In wedstrijd rijden was ik dus ook geen ster, maar hee, ieder z’n ding! Ik wilde politie op het paard worden, of veearts, of..

I used to be.. a Rider!

Op de middelbare school scheurden mijn broertje en ik graag rond in een oude Peugeot 309 die wij ‘De Muis’ noemde. Niet veel later scheurde ik met een Puch brommer rond -fantastisch was het moment toen ik eindelijk bij de trappers kon!- en een quad werd al snel aan het assortiment toegevoegd. Een aantal jaren later kocht ik mijn eigen Raptor, YES!

hobby quad

Lin


Paardenmeisje

Een diehard paardenmeisje was ik niet, oké ik had als klein meisje paardenbehang, My Little Pony’s, ik keek Black Beauty – hier heb ik ook héél hard om gehuild- en ik reed graag paard. Maar mijn wereld bestond uit meer dan paarden -ET, werkstukken maken, naar school fietsen etc..-. Ik begon al jong (ik was een jaar of 4) met paardrijden -meer paard zitten in die tijd- en iets met jong geleerd en oud gedaan? Dat gaat voor mij niet helemaal meer op, door mijn chronische labeltjes heb ik het paardrijden moeten laten voor wat het is. Wél vind ik het heerlijk om met mijn mini’s aan de slag te gaan en loop ik graag een keuring met mijn fjord Biëlla, wat ons nog goed afgaat ook!

DieselMeet Diesel, mijn eerste veulen!
Een draak van een hengst, maar deed het wel leuk op de foto’s.

Liefde op het eerste gezicht

Biel 1

Biel 4

biel 2

biel 3Ze zeggen dat een dier op het baasje gaat lijken. Ergens denk ik dat Biël en ik gewoon bij elkaar horen. We zijn beiden niet snel bang, houden van een avontuurtje en kunnen ons 10 keer aan dezelfde steen stoten. Noem het dom of volhouden.. we vullen elkaar in ieder geval mooi aan. En ben trots dat ik deze dame op stal heb staan!

samen 2

Max 5

max 3

biel 5

biel

max

De kleine man op de foto’s is Max. Hij is nu iets meer dan een jaar bij mij op stal, een grote man van wél 83 cm hoog! En zo kan ik af en toe toch nog op een paarden rug zitten haha

Op een blauwe maandag

Deed ik aan trekkertrek! 

linda blog

linda blog
Het principe wat trekkertrek hanteert is heel simpel, men neemt een trekker, een sleepwagen en sleep die wagen naar de 100 meter terwijl die steeds zwaarder wordt. Een mannensport? Best wel.. daarom red ik het ook niet zonder de spierballen van een man die met de gewichten en banden te hulp schiet.😉

Dreams Quote Linda

Later, toen ze groot was
I was living the dream! Door de chronische labeltjes zijn de meeste hobby’s nu op een laag pitje komen te staan. Mijn quad heb ik verkocht en de trekker is momenteel niet thuis voor werk. Wel ben ik dolblij met mijn grasmaaiers en ga ik graag op pad om foto’s te maken. De energieke hobby’s maken plaats voor energie sparende bezigheden zoals snailmailen en Postcrossing. Zo ben ik toch lekker bezig! -Naast het bloggen natuurlijk-😉

Morgen | Day 3
Ik neem jullie mee langs mijn Spotify favorieten!

Hearts dag 2
Hoe belangrijk zijn jou hobby’s voor jou?
Lijkt mij leuk als je dit wilt delen!

signature Linda

16 thoughts on “Hobby’s | Meisjes dromen komen uit

  1. Pingback: Day 6 | Net als in de Film! | Linda's Lifestyle

  2. Pingback: Fotografie | Memory Making | Linda's Lifestyle

  3. Pingback: Beauty | Mijn beauty schatkist | Linda's Lifestyle

  4. Pingback: Day 3 | Music was my first L❤VE | Linda's Lifestyle

  5. Leuk stuk weer!! Ach, paarden… Mis mijn lieve paardje ook zo!
    Ben zelf echt een meisje-meisje. Hield er vroeger (en nu nog steeds) niet van om vies te worden haha. Klom wel eens in bomen met een vriendin en daar bleven we dan de hele dag zitten om mensen te kijken. Hahah

    • Wat grappig dat jij ook iets met paarden hebt! Wereldje word klein zo, volgens mij heeft zon beetje ieder meisje wel een verzorgpony gehad of op een manege gezeten😉
      Wel bomen klimmen, en dan mensen kijken, haha prachtig!
      En dat vind ik stiekem nog steeds leuk op terrasjes😉

      • Hihi, denk idd dat ieder meisje wel op paardrijden heeft gezeten! Paarden zijn echt fantastisch🙂 Ons paardje hebben we nu al zo’n twaalf jaar denk ik… Al gaat ze waarschijnlijk wel weg ivm tijdgebrek. Mijn moeder heeft er geen tijd voor ivm haar werk en mijn zusje en ik zijn ’t huis al uit en wonen ook niet meer om de hoek… Helaas😦 Ga haar wel missen als ze weg is!
        Haha bomen klimmen was leuk joh😀

        • Jammer als ze weg zou moeten. Maar wanneer je uit huis gaat of meer moet gaan doen voor school of werk merk je pas hoeveel tijd erin gaat zitten in de verzorging etc.. Zal wel moeilijk zijn na 12 jaar.
          Mijn hart brak al toen mijn veulen van 2 weg moest haha

  6. Ik ben een jongens-meisje. Ik was het type in bomen klimmen, slootje springen, hutten bouwen! Dus ik herken me er wel in, jij had ook stoerdere hobby’s als meisje. Op een gegeven moment mocht ik niet meer meedoen met de jongens (want meisjes zijn stom) en toen kreeg ik wel wat meer oog voor de poppen/barbies maar toch altijd ook nog om gave dingen te doen. Ik ben verloofd en krijg ook vragen wat ik zou willen doen met mijn vrijgezellenfeest, maar ik moet er niet aan dénken om kralen te rijgen of servies te beschilderen. Ik ben meer het type karten en schieten🙂
    Die quad vind ik dan natuurlijk ook helemaal te gek!!

    Groetjes Nancy

    • Wat grappig om te lezen! Ik had alleen het ‘geluk’ dat bij ons in de polder zo goed als alleen jongens waren. Vandaar dat het wel aardig uitgegroeid is tot zulke sporten.
      En over vrijgezellen feesten gesproken, ik snap ook niet waarom anderen zoiets nou eigenlijk leuk vinden haha vind het al snel te saai.
      Door mijn chronische gebrek aan energie nu moet ik wel plaats maken voor wat andere hobby’s. Maar dat vind ik ook nog steeds geen vrijgezellen feest materiaal hihi

      Bedankt voor je leuke reactie! Leuk om te lezen🙂

      Liefs!

    • Dank je wel meis voor je lieve berichtje!🙂
      Ik dacht dat jij een soort van knuffel fjord had om te verzorgen? Of staat dat ‘even’ op pauze?..
      De quad was zo gaaf, en trekkertrek was even een goede vervanger ervoor. Denk dat jij wel snap wat ik bedoel met snelheid en adrenaline hihi😉

      Liefs, Lin!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

