uitgelicht

My Daily Lifestyle | De eerste helft van Movember

Het is inmiddels alweer de derde week van Movember, en dat vraagt om een nieuw Instagram overzichtje!
November liet zijn mooie kleuren zien en er werd ‘druk’ geklust! 

Movember

Week 1 & 2

IMG_20131105_171522
November met zijn mooie herfst kleuren!

IMG_20131104_191036
Bessensap van oma, met bramen uit de Betuwe.
Niemand maakt hem zo lekker als oma’s!😀

IMG_20131109_150057
Het was ook heerlijk weer om mijn modder monsters te vertroetelen.

2

Tijd voor de griepprik, voor het eerst sinds jaren.
*Duimen dat hij goed valt!* Allergie pillen in de aanslag!
En een urine onderzoekje voor mijn 11e blaasontsteking dit jaar… Bummer!

IMG_20131106_202850

Veel rust nemen om de griepprik te verwerken.
Kleedje op de bank, foute series kijken en kaarsjes aan om het gezellig te maken.

IMG_20131112_102005
De griepprik valt jammer genoeg niet lekker..
De kleine Floyd komt mij gezelschap houden. ❤ Knuffeltijd! ❤

IMG_20131112_130044
Ik blijf het leuk vinden, Postcrossing!
Dit zijn de kaartjes die ik tot nu toe, over de hele wereld, heb mogen ontvangen.

IMG_20131112_124642
12-11-13
Dé een na laatste leuke datum deze eeuw!

IMG_20131112_102956
Een handeling die elke week terug komt is het uitzetten van mijn pillen.
Zo kan ik er weer fijn een weekje tegenaan!

IMG_20131113_103057
Tijdens een boodschapje trakteerde mijzelf op wat nieuw leesvoer.
Ik vind vooral de illustraties erg mooi in dit blad.

IMG_20131112_164139
Shop till you drop! Voorlopig weer genoeg pillen in huis.
De blikken van andere mensen blijven boekdelen spreken wanneer je met een grote tas de apotheek uit stap haha

IMG_20131113_172927
En.. de communicatie met de Thuisapotheek is top.
Ze schreven mij -uit zichzelf- uit bij mijn huidige apotheek en stuurde een dubbele lading pillen op.. Fail! haha

IMG_20131113_120239
Voor mijn ’10 Days of Favorites’ maakte ik foto’s van mijn favoriete make-up.
Dit is de bom die ‘backstage’ ontploft was!

IMG_20131111_170019
Mijn lief kreeg heerlijke chocolade truffels van Olala.
En ik snoepte lekker mee🙂

IMG_20131114_155050
Na 1,5 week na de griepprik krijg ik langzaam weer wat energie, heel fijn!
Ik besloot mijn lief te helpen met het verven van zijn nieuwe werkplek.
Handjes uit de mouwen!

IMG_20131113_174832
We brachten bezoekjes aan bouwmarkten en kozen deze nieuwe frisse grijs om één muurtje een kleurtje te geven.

IMG_20131113_013927
Een nieuw lampje bij het bed geeft een mooie kleuren.
En ja.. in het echt was het nog mooier.. hoe cliché het ook klinkt haha!

IMG_20131116_174358
It’s a small world out there!
Jaa, we reden naar het einde van de wereld!

IMG_20131114_200026

Het is weer mutsen-weer!
Een beanie staat nog op mijn shop list, en tot die tijd draag ik mijn gebreide mutsjes van de H&M.
En ja.. ik maakte er een selfie van😉
IMG_20131107_215157
Ik schreef een balans blogje op ‘Linda On A Mission’. It’s all about balance!
Alhoewel ik veel goede dagen heb, blijft het lastig om plannen te maken wanneer je lichamelijke situatie alles behalve voorspelbaar is.

Aankomende week word een spannende week. 
Morgen is namelijk mijn tweede zitting in de rechtbank omtrent mijn afkeuringspercentage. Het blijft gek om voor je rechten te moeten vechten in een land als Nederland.
Daarom verschuif ik mijn eerst volgende ’10 Days of Favorites’ blogje door naar woensdag. Deze hebben jullie zeker nog van mij tegoed!
Mijn lichaam gaat nu even in een energie sparende stand, en is het tijd om lekker voor de buis te kruipen en Penoza te kijken.

Hoe waren jou eerste twee weken van Movember?

signature Linda

15 thoughts on “My Daily Lifestyle | De eerste helft van Movember

  1. Dat is vaak blaasontsteking zeg, wat onwijs vervelend! Kunnen ze niet iets sterkers geven dat het iets langer wegblijft of heb je dat toevallig al? Dat mutsje staat je trouwens erg leuk! Ik ga trouwens hard voor je duimen!!

  2. Hoi Linda,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Heftig dat jij ook stormen (cyclonen zelfs!) hebt meegemaakt maar dan in Australië! Vandaag zijn mijn vrienden weer terug in Nederland, wat je zegt is waar: Wat is het toch fijn dat we het hier zo ‘veilig’ hebben.

    Mijn november is tot nu toe best oké geweest, ik heb zelfs een sollicitatiegesprek gehad. Ik was samen met 4 anderen mensen uit 300 sollicitanten gekozen. Mocht ik het uiteindelijk niet worden, dan heb ik al gewonnen want uit 300 man gekozen worden is ook al prachtig natuurlijk. De arbeidsmarkt is op dit moment echt knudde, zo veel werkloze mensen😦
    Ik heb ook een feestje gehad afgelopen weekend: Welcome to the 90ies. Was leuk en ik kwam zelfs nog bekenden tegen in de grote hal (Brabanthallen), hoe toevallig!

    Het is goed dat je even rustig aan hebt gedaan na je griepprik, deze valt inderdaad niet bij iedereen altijd goed maar dan heb je in ieder geval het griepje al gehad en krijg je (als het goed is) de zware variant niet!

    Ik ben weer benieuwd naar de rest van je favorites. Succes in de rechtbank en tot woensdag!

    XOXO
    Nancy

    • Hi Nancy,

      Als ik zo de beelden voorbij zie komen op tv zie je weer wat een verwoestend spoor zon storm nalaat. Fijn dat de vliegtuigen in ieder geval weer konden vliegen en ze weer veilig thuis zijn!

      En wat een prestatie om uit zoveel mensen geselecteerd te worden! Lijkt mij zeker veelbelovend en hoop dat de banenmarkt snel weer aan mag trekken en je weer fijn aan de slag kan!
      Ik merk het zelf ook, ik ben deels afgekeurd en zou nog een paar uurtjes kunnen werken, maar de vacatures zijn er gewoon niet! Waar ze eerst veel parttimers vroegen willen ze nu alleen fulltimers en hebben ze de meest bizarre eisen.
      Heel veel succes verder met zoeken en solliciteren🙂

      Heel erg leuk om bekenden op zon groot feest tegen te komen! Is altijd een klein extraatje😉 zijn het wel leuke feestjes daar? Ben ik wel benieuwd naar, zag op Facebook ook al feestgangers voorbij komen🙂

      Dank je wel voor je mooie berichtje, ik heb m’n best gedaan in de rechtbank en het is nu afwachten of het recht zegeviert.

      Tot woensdag🙂

      Liefs, Linda

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

