dag 7

Day 7 | My ❤ City en korte Trips

Omdat foto’s nog steeds meer zeggen dan 1000 woorden -en dit blogje anders veel te lang zal worden- neem ik jullie via foto’s mee langs mijn city-trips en korte trips! En zoals je aan de hoeveelheid steden misschien wel kan zien, ben ik er behoorlijk verkocht aan! Ik ga graag op pad om mooie nieuwe steden te ontdekken. Daarom vandaag -om het een beetje exclusief te houden- geen Nederlandse steden en geen steden die dichtbij liggen. Dag 7 in de favorieten marathon! Dus pak een kop thee, koffie of warme chocomel, kijk mee én geniet!🙂

Mijn favoriete city en korte trips!

De foto’s staan zo ongeveer op volgorde van bezoeken.

Hearts 1

Hong Kong

Speciale Administratieve Regio Hongkong van de Volksrepubliek China

Blog 4

Blog 1

Blog 7

Blog 6

Blog 5

Blog 2

Blog 3

Malaga –  Andalusië

Spanje

blog 1

blog 4

Blog 5

blog 9

Gibraltar – Brits overzees territorium
blog 8

blog 7

blog 6

Sydney – Australia

Blog 1

blog 7

blog 8

blog 9

blog 10

blog 5

blog 4

blog 3

blog 11

blog 12

blog 13

Marrakech – Marokko

Blog 1

Blog 2

Blog 6

Blog 7

Blog 9

Blog 8

Ouzoud – Marokko

Blog 3

blog 4

blog 5

Ibiza – Belearen

Spaanse eilandengroep

Blog 2

Blog 1

Formentera – Belearen

Spaanse eilandengroep

Blog Formentera Parijs – Frankrijk 

blog 1

blog 4

blog 3

blog 2

Londen – Verenigd Koninkrijk

Blog 3

Blog 1

Blog 5

Blog 7

Blog 6

Blog 2

Blog 4

Boedapest – Hongarije

blog 1

blog 2

blog 3

blog 4

blog 5

blog 6

blog 7

blog 8

Blog 9

Milaan – Italië

Blog 1

Blog 2

Blog 3

Blog 4

Hebben jullie het scrollen overleefd? Excuses voor alle stijve polsjes, muisarmen en beeldbuis oogjes, ik heb mezelf een beetje laten gaan in de selectie realiseer ik mij nu – ik kon écht écht écht- niet kiezen. Ik had graag over iedere trip een heel mooi verhaal geschreven en ik bedacht mij dat ik dat alsnog kan doen! Reizen zit in mijn bloed en erover schrijven vind ik nóg leuker! Een paar zinnen per land zal dan vanzelfsprekend de gehele trip tekort doen.. Daarom gaan jullie na deze favoriete marathon zeker regelmatig een reis verslag voorbij zien komen. Met mooie tips, bezienswaardigheden en hoogtepuntjes! 

hearts 2

Tag: 10 Days Of Favorites 
Maandag neem ik jullie mee langs mijn favoriete Fashion Items!
Wil je de andere favorieten nog eens terug lezen? Klik dan boven aan op het rechter tabblad🙂

Welke city deed jou hart sneller kloppen?
En welke stad zou jij nog graag willen bezoeken?

signature Linda

Volg jij Linda’s Lifestyle al?

Instagram_Icon_Large twitter-bird-iconFollow on Bloglovin

29 thoughts on “Day 7 | My ❤ City en korte Trips

  1. Via via hier terecht gekomen en wat een leuke blog en dito foto’s! Parijs is nog steeds mijn favoriete stad maar zou zeker eens naar Rome, Istanbul of Kopenhagen willen en wil zeker nog een keer terug naar Dublin en New York, totaal verschillende steden maar zeker de moeite waard!

  2. Al die foto’s..wauw! Wat een mooie plaatsen en landen allemaal zeg. Ik wil naar alles nog wel een keer heen haha! Vooral Hong Kong lijkt me heel speciaal om een keer te mogen bezoeken. Parijs vind ik trouwens echt een magische stad, de eiffeltoren, die kleine winkeltjes, mooie gebouwen allemaal. Wat zou ik er graag een vakantie penthouse willen hebben zeg, en dan vooral eentje waarbij je uitzicht hebt op de eiffeltoren

  3. Wat een leuke post en leuke foto’s! Ik ben een poosje terug naar Londen geweest, dat vond ik echt super. Ik wil nog graag een keer naar Parijs en naar IJsland (en eigenlijk nog veel meer plaatsen en landen haha).

    • Als je eenmaal de wereld als een snoeppot ga zien an je ook gewoon niet kiezen waar te beginnen haha
      IJsland lijkt mij ook écht prachtig! Heb vorig jaar tijdens wie is de mol ook zo genoten van IJsland🙂

  4. Waaauw, supermooie steden en echt supermooie foto’s!
    Ik heb ook echt iets met Parijs. Ben er twee keer met school geweest en die stad heeft echt iets.. Ik vind het echt prachtig daar🙂
    Hong Kong lijkt me ook echt geweldig om eens heen te gaan! En wauw, je bent in Milaan geweest: jaloersss!

    Londen staat ook nog op mijn lijstje, volgend jaar mei ga ik er ein-de-lijk heen. Een van mijn beste vriendinnen studeert daar al vier jaar en ik ben er nog nooit geweest. Té slecht😉

    Liefs!

    • Parijs heeft zeker iets speciaals🙂 ik ben de laatste keer met mijn lief geweest en dat geeft het nóg iets extra’s!
      En Milaan is leuk om te winkelen, qua stad vond ik het wel wat tegenvallen, of ik had er teveel van verwacht na alle verhalen haha

      Ik ben ook dit jaar pas voor het eerst Londen in geweest haha ik was ook een van de weinige, tot voor kort! die er nog niet was geweest hihi ben er een dagje geweest en dat was natuurlijk véél te kort😉

      Liefs!

  5. Parijs is bij alles en altijd mijn favoriet. Die stad heeft mijn hart veroverd. Hoewel ik Berlijn ook erg leuk vind en afgelopen zomer in Boedapest kwam. Deze steden zijn ook heel erg leuk. Ik ben echt citytrip fan. Sevilla, Granada, Ljubljana, Zagreb… ach… allemaal zo leuk maar Parijs gaat boven alles!

    • Ik snap helemaal wat je bedoel met Parijs, die stad heeft echt iets magisch🙂 ik ben afgelopen winter ook weer opnieuw verliefd geworden. En zo fijn dat het relatief dichtbij is! Zo kan je nog eens een paar daagjes plannen om je weer even onder te dompelen in de franse mode stad😉

      En er zijn nog zoveel mooie trips die erom vragen om gemaakt te worden! Istanbul, Barcelona, Praag.. ik mis duidelijk nog wat kassiekers in Europa😉

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

