My Daily Lifestyle | November has come to an end!

image

Nu november echt op zijn eind loopt is het tijd voor een overzichtje! Ik spookte voor mijn gevoel niet heel veel uit deze laatste twee weken van november. De gezondheid kwakkelt en ik moest bijkomen van een behandeling. Toch zijn er weer genoeg lichtpuntjes en dingen om dankbaar voor te zijn!
Kijk je mee?

image

Toch kocht ik deze nieuwe ‘nep’ bloemen om de vaasjes doe ik gekregen heb op te leuken. Ben er erg blij mee en het was een aardige zoektocht naar dé perfecte bloem die nooit verwelkt!

image

Het is weer jasjes weer voor de kleine meid!
image

Ik haalde deze heerlijke winter geur kaarsen in huis🙂 zo fijn als het heerlijk ruikt in huis!

image

Mijn morning view… Billiessss!

image

Nieuwe heerlijke cocos katjes! Gewonnen via Inspiiredbylife !

image

Het is nat in de polder! En een blubber zooi.. mijn auto is nu ook een rijdende bonk grond.. hihi

image

Afgelopen week was niet mijn week. Klaas Vaak leek de weg naar mijn huisje te zijn vergeten. En ik ontdekte Netflix. Zo kreeg mijn lijf rust en kon ik mij heerlijk vermaken met een Dexter marathon! Do I need to say more?

image

Heerlijke geurkaars uit de oude doos! I’m in luv baby!

image

Ouderwets holland Netflix voer!

image

November heeft ook mooie dagen gehad, helaas waren ze schaars en zagen we hier meer wolken dan een blauwe lucht!

image

Lunchen bij de V&D is altijd nommies lekker!

image

image

Paardjes happy in de wei!🙂

image

De postbode maakte mij héél blij! Ik hou echt van goede koffie!

image

En.. ineens kocht ik een mini bureau bij de Ikea. En ja.. twee dagen later stond hij ook écht!

image

Druilerige middag in Rotterdam levert toch wel een mooi plaatje op🙂

image

In het oude energiehuis in Dordrecht is nu een heel gaaf restaurant gevestigd! Genaamd Khotinsky, als je in de buurt bent, zeker een aanrader om er langs te gaan!

image

Bij de Ikea shopte ik nog een heerlijke nieuwe voorraad geur kaarsen. Ze ruiken lekker en allemaal voor een fijn klein Ikea prijsje🙂

image

Mijn nicht heeft een heel leuk Pools aardewerk winkeltje. Dit is slechts een sneak-peak, hier komt nog een blogje online over!

image

Warmte én gezelligheid, de slotwoorden van november! Het mocht dan regenen, waaien en stormen, binnen word het er alleen maar gezelliger op!

December ga ik inluiden met mijn lief, ik kidnap hem een weekendje! Waar we naartoe gaan kan ik nog niet verklappen, meneer kan hele grote oren en ogen hebben😉
Binnenkort dus een nieuwe citytrip blogje online!

Hoe was jou november?

image

12 thoughts on “My Daily Lifestyle | November has come to an end!

    • Je moet er wel voor betalen.. zo’n 8 euro in de maand. Ik was eerst van de films huren, en zo kan haal ik er veel meer uit en er staan verrassend veel films en series op!🙂

  1. Ach die paardjes in de wei, te leuk toch! Ik zag al eea over Khotinsky op internet/instagram. Ziet er heel erg gaaf uit! Ik woon in Brabant maar woonde voorheen in Moerdijk, net aan de andere kant van de plas, dus voor mij is het easy-peasy om even naar Dordt te rijden alleen…. is het ook gratis parkeren daar in de buurt?
    Ik hoop dat het met je gezondheid beter gaat en dat december dus beter zal verlopen. Dat zou toch wel fijn zijn! Gelukkig weet je weer genoeg lichtpuntjes te benoemen en dat is ook knap.

    Groetjes Nancy

    • De parkeer gelegenheid rondom het energie huis is fantastisch geregeld! Het is een hele grote parkeerplaats en het parkeren is de eerste 24uur gratis. Alleen wel even een gratis bonnetje uit de automaat halen en in je auto leggen🙂
      Al met al, heel fijn. En slim nu Bibelot er ook zit!

      En wat grappig dat je zo dichtbij heb gewoond, en Brabant lijkt mij ook heerlijk wonen. De roots van mijn vaders kant komt daar ook vandaan, en ik zoek de provincie zelf ook heel graag op🙂

      Groetjes!

  2. Leuk overzicht zo! Balen dat je gezondheid je wat in de steek liet… Ik ben ook gek op geurkaarsjes maar vriendlief vindt ze maar stinken dus helaas… branden ze hier maar heel weinig…

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

