Moooi Design

The Home Collection | Moooi

Mijn hart gaat sneller kloppen van prachtige design items. Afgelopen weekend waande ik mij in een oase van Moooi Design spullen in een appartement van B Apart Hotels, locatie Regent in Brussel! Vandaag neem ik jullie mee langs een aantal prachtige items van dit fijne merk.

Moooi Boook

Moooi 4

moooi 8
Ik maakte foto’s van het Moooi inspiratie boek (in de Moooi boekenkast) van het jaar 2012, maar verouderd is het zeker niet! En iedere pagina is een traktatie voor het oog. Fijne design items die vrolijk, klassiek, verfrissend, origineel, gedurfd en gewoon onwijs gaaf zijn. Nog gaver is dat het merk Nederlands is en een aantal buitenlandse designers aan boord heeft.

Moooi 3

Moooi 5

Moooi 6

Moooi 7

Moooi 9

Moooi 10
Exclusief is het merk zeker en daar betaal je ook voor. Alleen al ‘The killing of the piggy bank’ kost je haast een maand salaris. Maar héé, hoe gaaf is het dan dat je een appartement in Brussel kan boeken waar je omringd word door deze gave spullen? Ik zou het zo weer doen! 

Moooi 11

Moooi 12

Moooi 13

mooooi 14

Moooi 15
Op de Moooi website vind je nog meer prachtige design spullen. Van lampen tot meubels, kussens en fijne accessoires, op de website vind je het allemaal.

Wil je de collectie eens op je gemak in het echt bewonderen?
In Purmerend is de Moooi showroom gevestigd.

Wat vind jij van Moooi Design?

wpid-signature-lin.jpg

11 thoughts on “The Home Collection | Moooi

  1. Wat leuk dat je ook in zo’n appartement verbleef. Ik ben benieuwd naar Brussel, vond je het leuk? Voor mij is het alweer zo’n tijd geleden dat ik ben geweest. Jeetje, als ik ook nog eens in zo’n appartement zou verblijven dan zou het helemaal top zijn🙂

    • Ik vind het appartement te gaaf voor woorden! En over de stad en over het appartement ga ik een review schrijven en deze komen snel online!
      Kan je wel alvast vertellen dat Brussel mij aangenaam verrast heeft! Een Parijs achtige sfeer,maar dan dichter bij huis🙂

    • En toch is het hardstikke leuk als je er eensmaal mee begin🙂 en wat een droom wanneer je dat met fijne design spullen mag doen! Maar het blijft zeker een hoop werk haha

      Liefs!

    • Je moet inderdaad een flinke portemonnee hebben en die goed leeg schudden hihi
      Gelukkig zijn er boeken en internet om af en toe even heerlijk te neuzen tussen mooie spulletjes🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

