liebster-award-88

Persoonlijk | Nominatie Liebster Award

Wow, wat overweldigend! Ik mocht van Laury-Ann met haar prachtige blog BlueBerry Bicycle een Liebster Award ontvangen en een week later nog een van N & S met hun mooie Blog,  Infinity Lifestyle!

Wow, wat leuk, lief, gaaf en overweldigend. Ik ben namelijk twee maal genomineerd voor de Liebster award, en ja, daar ben ik stiekem best een beetje trots op. Een Liebster Award word gegeven aan beginnende bloggers en ik ben blij dat mijn blog al opgepikt word door andere inspirerende bloggers!
Bij een nominatie krijg je ook een vragenlijst die word samengesteld door de blogger die jou nomineert. Ik ben er even goed voor gaan zitten om een mooi persoonlijk blogje voor jullie te maken.

De vragen van Laury-Ann!

1. Waar blog je over?
Op mijn Linda On A Mission blog schrijf ik over mijn leven als jonge chronisch zieke. Simpelweg om het feit dat mijn ziekte niet 24/7 mijn visite kaartje hoeft te zijn en ik het leuk vind om over vele dingen te schrijven ben ik mijn Lifestyle blog gestart. En ik ben blij dat ik na lang wikken en wegen de start gemaakt heb! Ik schrijf over vele dingen, City Trips, mooie vakanties, fijne tips en vooral dingen waar ik vrolijk van wordt!

Acceptatie
2. Waar haal je jouw inspiratie vandaan voor je blog?
Ik vertelde al dat ik heel blij ben dat ik deze blog gestart ben en dat is omdat ik er veel voldoening uit haal. Het schrijven vind ik net zo leuk als foto’s maken voor mijn blog. En zelf quotes uitwerken etc zorgt ervoor dat ik even creatief aan de slag kan. En hier ben ik onwijs dankbaar voor, mijn lichaam heeft dit lang niet toegelaten🙂

Foggy Autumn Forest
3. Wat hoop je in de toekomst nog te bereiken met je blog?
Ik wil heel graag meer over reizen gaan schrijven en ik hoop nog vele mooie reizen te kunnen maken om deze op mijn blog te delen. En stiekem hoop ik andere chronisch zieke te laten zien dat een blog hebben niet alleen heel leuk is, maar ook een uitlaatklep kan zijn. En je kan het heerlijk vanuit je luie stoel doen!

blog 6

4. Kun je jezelf omschrijven in een paar woorden?
Een vrolijke, avontuurlijke perfectionist die streeft naar een gebalanceerd leven.

5. Hoe ziet jouw ochtendritueel eruit?
Mijn ochtenden kunnen heel kort zijn of onwijs lang. Het ligt er maar net aan hoe mijn nacht was. Ik kan een behoorlijke nachtbraker zijn en die ochtenden is mijn bed mijn beste vriend. Andere ochtenden word ik tussen 9.00 en 0 10.30 uur wakker. Dan is het tijd voor koffie en en ontbijtje, om vervolgens rustig wakker te worden. Mail kijken en soms kom ik er in de ochtend al aan toe om mijn paarden te doen.

6. Wat is jouw guilty pleasure?
Geroosterde en gezouten maiskorrels, beschuitjes in het midden van de nacht, een gekookt ei uit elkaar plukken en opeten met zout of slasaus!
En mijn  tubes! Ze zijn te fout, maar ik kan niet meer zonder.

tubes

7. Wil je iets vertellen wat jouw lezers nog niet over je kunnen weten?
Oké, I’ve got a confession to make! Ik zat vroeger bij de padvinders (vroeger toen iedereen nog hip was en op scouting zat, en ik spaarde postzegels..

Love

8. Wat is jouw lievelingseten en wat lust je absoluut niet?
Mijn lievelingseten.. Ooh wat lastig om er maar een te kiezen! Ik ben dol op oliebollen -oké oké, dat is niet maaltijd waardig- dan ga ik zeker voor een goede, rode biefstuk! En ik lust absoluut geen bruine bonen!

9. Wat is jouw favoriete stad of vakantieland? En waarom?
Als land weet ik het zeker, geen twijfel mogelijk, dat moet Australië zijn! Maar niet al het moois ligt aan de andere kant van de wereld, ook Europa heeft hele mooie steden! Zoals Boedapest (foto hieronder), Brussel, Parijs, Antwerpen.. maar bij deze ga ik zeker voor Parijs!

Australië voelt als thuiskomen. Ik hou van de tropen, de cultuur, de natuur, de stranden.. I love it!

Boedapest

10. Zijn er bepaalde karaktereigenschappen van mensen waar jij totaal niet tegen kan? Waarom niet?
Ik kan er heel slecht tegen wanneer iemand zijn eigen mening centraal zet en daardoor andere mensen onrecht aan kan doen. En ‘attention seekers’, doe maar normaal, en wees jezelf, je bent mooi genoeg zoals je bent.

11. Waar word je echt gelukkig van?
Mijn vriend staat stipt op nummer één. Mijn paardjes maken mij ook heel gelukkig. Net als mijn liefde voor muziek, reizen, en het feit dat ik nu eindelijk overal van kan genieten omdat het lichamelijk een stuk beter gaat en ik minder op bed lig! Dat geeft een gevoel van vrijheid, en dat is onbeschrijfelijk mooi!

Cherso 11

De vragen die ik kreeg van infinity lifestyle.

1. Waarom blog je?
Omdat ik van schrijven hou en ik vond het tijd dat de wereld mee mocht gaan lezen.

2. Omschrijf jezelf eens in 3 woorden.
Geduldig, avontuurlijk en een perfectionist.

Lin

3. Wat is voor jou genieten?
Wakker worden en voelen dat het een mooie dag gaat worden!🙂

5. Liefde of lust?
Zeker liefde!

6. Waar zie jij jezelf over 10 jaar?
Ik hoop dat ik mijn gezondheid dan zover op de rit heb dat ik weer kan werken en kan doen wat ik leuk vind. Ik hoop dat ik tegen die tijd weer veel nieuwe vlaggetjes in mijn wereldkaart mag prikken. En dan hoop ik weer paard te kunnen rijden en een huisje,boompje, kindje te hebben met vriend lief.

blog 4

7. Wat is jouw lievelingsfilm?
Een lastige.. kiezen is lastig! En dan ga ik tóch voor.. Changeling van Angelina Jolie.

8. Wat vind jij een absolute musthave?
Waar kunnen we tegenwoordig nou helemaal niet meer zonder.. foundation en mascara, gevolg door een heerlijke sjaal en een elektrische denken voor in de nacht😉

blog 2

9. Wat is jouw mooiste herinnering?
*Heel hard aan het graven is*.. ik heb de laatste jaren heel veel mooie herinneringen gemaakt. De mooiste gaan terug naar fijn samen zijn met dierbaren. Dat heerlijke gevoel van er voor elkaar zijn.

Jay z concert

10. Op welke blog ben jij het meest te vinden?
Ik volg een aantal inspirerende blogs. Zoals reisblogs en persoonlijke blogs. De beginnende blogs ga ik straks met jullie delen wanneer ik ze nomineer voor hun eigen Liebster Award. En ja, dat vind ik best leuk! 

11. Wat is jouw lievelingsgerecht?
Biefstuk! Het liefst zo rood mogelijk en met gebakken champignons erbij!
En stiekem nog steeds de oliebol😉

Spread The Love!

Liebster Award goes to..

Bij deze nomineer ik… *Tromgeroffel*

Run With Fashion: Iris schrijft op een hele leuke manier over allerlei dingen in het leven. Ik lees haar blogs met veel plezier!

De Vrolijke Thee Tante: De vrolijke thee tante lijkt wel in een inspiratie bubbel te leven. Ik word zo vrolijk van haar tekeningen en creaties. En deze koningin van het omdenken weet van iedere rot situatie weer iets moois te maken. En dat vind ik enorm inspirerend!🙂

Mrs. Stiletto: Nancy schrijft zowel in het Engels als in het Nederlands over dingen die haar blij maken. En over haar passie voor reizen die ik zeker met haar deel.

The Perks Of Being Chroically Ill: Ellen geeft op een unieke manier een kijkje in het leven van een meisje dat chronisch ziek is maar zich daardoor niet uit het veld laat slaan. Voor mij vooral veel herkenbare momenten, voor anderen een mooie blog om de chronische labeltjes te leren kennen.

A Spoonful Of Dork: Deze mede spoonie mag niet in het lijstje ontbreken. Ondanks haar chronische labeltjes weet ze steeds weer het onderste uit de kan te halen en ze maakt leuke inspirerende blogjes.

ZussieZus: Deze meiden heb een creatieve knobbel waar je u tegen zegt. Voor vele leuke inspiratie blogjes kan je dus prima bij hun terecht!

 MissMiekS: Miek blogt over haar leven met ME en vele andere leuke dingen. De manier waarop ze schrijft vind ik inspirerend en ik lees haar blogjes graag. Via een Liebster Award wil ik haar een hart onder d’r riem steken, omdat ze het verdiendT!

It’s Simply Max: Deze blog kan je alles behalve een startende blog noemen.. maar het verdiendT een spotlight! creativiteit spat van het scherm en deze blog wil ik graag via deze weg met jullie delen.

Twinkelbella: Deze dame heeft inmiddels 100 volgers bereikt en valt daarmee nét binnen de criteria voor deze award. En mede om dit te vieren wil ik haar nomineren! Omdat haar persoonlijke blog leuk is en vooral fijne producten en tips bevat.

En ik zal het leuk vinden als jullie mijn volgende vragen willen beantwoorden:

1. Beschrijf in het kort waar jou blog over gaat.
2. Wat is jou guilty pleasure?
3. Wat maakt jou uniek?
4. Stel, je stand op een onbewoond eiland, met wie zou je daar willen vertoeven? En welke 3 voorwerpen heb jij nodig om te overleven?
5. Wat is jou mooiste herinnering?
6. Vertel ons eens over je grootste blunder!
7. Wat hoop jij met je blog te gaan bereiken? En waar zie jij jezelf over een jaar met je blog?
8. Wat is jou mooiste vakantie bestemming? Voor een city trip en voor een vakantie.
9. Waar haal jij jou inspiratie vandaan?
10. Welke van de vier seizoenen past het beste bij jou?
11. Welke boodschap zal jij je lezers mee willen geven?

wpid-signature-lin.jpg

Volg je mijn blog al op Bloglovin’, Instagram of Twitter

18 thoughts on “Persoonlijk | Nominatie Liebster Award

    • Brokking is een geheime kaart die je niet bij iedereen zomaar bloot kan geven haha
      En.. daar moet je iemand niet voor wakker maken.. daar moet je je op kunnen verheugen en even goed voor gaan zitten😉 hihi

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

