uitgelicht

Pandora | Christmas Present Inspiration Blog

Begin deze maand bracht ik een weekendje door in de mooie stad Brussel. Hier maakte ik ook kennis met de nieuwe kerst collectie van Pandora! Een bezoekje aan een juwelier die dit merk verkoopt op vakantie is een vast item op mijn to-do lijstje. Ik vind het erg leuk om een bedel te kopen die mij herinnert aan een mooie fijne plek en/of vakantie. Zo weet ik ook nog precies welk verhaal er bij welke bedel hoort en waar ik mijn aller eerste Pandora kocht. Een bijzonder merk, een bijzonder sieraad waar je eindeloos mee kan combineren!

De armbanden en de bedels

pandora 6

Ik ben zelf al jaren lang fan van dit merk en heb ondertussen al een aardige verzameling van bedels en armbanden. Ook de ringen vind ik erg mooi, het leuke hiervan vind ik dat je eindeloos kan combineren en je zo ook een unieke combinatie om je vingers heb. Ik weet nog hoe ik in het begin twijfelde voor ik mijn eerste aankoop deed. Ik was net overgestapt van mijn bijbaantjes naar een gewone baan, en daardoor was ik nog erg kieskeurig waar ik mijn geld aan uit wilde geven. Het moest geen miskoop worden, daar zijn de sieraden mij iets te kostbaar voor. Pandora heeft mij dan ook nooit teleurgesteld, mijn eerste armband droeg ik dag en nacht en deze begaf het dus ook na een aantal jaren -hier zijn de duidelijk niet voor gemaakt-. Tijdens kerst dat jaar werd ik verrast door een nieuwe armband en nieuwe bedels (ook wel charms genoemd), mijn armband bleek vol te zijn en ik was toe aan nummer twee!

Pandora 4

 

Nummer 3 volgde al snel. Deze kocht ik op mijn vakantie in Australië, ik zou tijdens de terugweg 21 worden en deze vakantie heb ik een aantal moeilijke knopen door moeten hakken. Daarom besloot ik een speciale armband te kopen met mijn Australië bedels, en met terugkomst op mijn verjaardag werd ik verrast door nog meer bedels die mijn armband perfect én compleet maakte!

pandora 7

 

Colliers & hangers

pandora 3Pandora heeft een hele fijne collectie aan kettingen en bijbehorende hangers.
Zelf heb ik van deze Griekse bedel – en deze kocht ik, jawel, in Kreta- en een eigen ketting omgedoopt tot collier.

De ringen

Pandora rings

pandora 5

Zodra ik de eerste ringen zag was ik verkocht! De zwarte roos kreeg ik voor kerst 2011 en langzaam aan breidde ik de collectie uit. De hartjes kreeg ik van mijn lief en de voorste met de zwarte steentjes kocht ik in Boedapest.

The gift

Een pluspunt van het merk vind ik dat je bedels hebt in alle verschillende prijsklassen. Zo kan je al snel een mooie bedel aan iemand cadeau doen. Mijn ogen gaan al glimmen als iemand een klein Pandora doosje onder de kerstboom vandaan haalt en richting mijn kant komt!
De grootste aankoop is de armband zelf, je hebt de keuze uit leren bandjes, de traditionele zilveren armband met of zonder bedel sluiting en de gouden variant met en zonder bedel sluiting. Zo zit er voor iedereen wat bij.

20131211-215917.jpg
Pandora speelt heel erg slim in op de feestdagen en hebben een hele fijne verrassing voor liefhebbers van het merk. Namelijk een prachtig doosje om je sieraden in op te bergen!

 

Pandora Magazine app

pandora app 2

pandora app 1

Het merk heeft naast de website ook een fijne app voor de Ihone, Ipad en Android! Ik vind de app gemakkelijk in gebruik en hij is erg mooi vorm gegeven. Zo kan je heerlijk vanuit de luie stoel of onderweg de nieuwe collectie bekijken en door de rest van de sieraden heen bladeren.

Heb jij jou unforgettable moments samengevat in charms?

 

20131211-015918.jpg

 

 

 

 

Ik zal het leuk vinden als jij Linda’s Lifestyle volgt op Twitter, Instagram of Bloglovin’!

 

9 thoughts on “Pandora | Christmas Present Inspiration Blog

  1. Pingback: OOTD | Wedding Inspired Outfit | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Pingback: OOTD | Let’s get married! | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  3. Wat leuk dat je in elk vakantieland een sieraad souvenir hebt meegenomen. Ik neem zelf geen bedels mee omdat ik geen armband van Pandora heb. Maar ik koop vaak wel iets dat ik écht leuk vind én ga gebruiken. Zo heb ik al een hele leren tassen verzameling. Kleine souvenirtjes heb ik niet zo heel veel mee dus dan besteedt ik liever mijn geld aan iets wat ik echt leuk vind. Leuk artikel!😀

    • Wat leuk dat je een internationale tassen verzameling heb!🙂
      Ik vind het ook altijd erg leuk om te shoppen op vakantie. Vaak vind ik traditionele dingen, voor dat land, erg leuk om mee te nemen. En de Pandora staat stipt op een hihi

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

