MRS Carter World Tour 2014 Amsterdam

Beyoncé | All The Girls Standing in a line..

Wie hebben er vandaag niet in de wachtrij gestaan voor de meest gewilde tickets van het jaar? Opnieuw, vorig jaar zat ik met dezelfde zenuwen naar het beeld te staren tot het rondje op de website van Ticketmaster rond was. En de tickets vliegen nog sneller dan zoete broodjes over de toonbank. Het geluk wilde dat ik na een minuut of 3 nadat de klok 10 uur sloeg (het magische tijdstip die de opening bood naar de tickets) al door was. YES! Gevolgd door een zoektocht langs kaarten, staanplaatsen waren geen optie en zitten niet een naast elkaar.. niet eens aan de zijkant? Niet eens aan de zijkant van het podium! Slik.. dit kan toch niet zo zijn dat heel veel mensen al zo snel teleurgesteld gaan worden? Samen met mijn nicht (ik thuis zij bij haar thuis) zitten wij met totaal 7 schermen voor ons te hopen op een wonder. Is er al een nieuwe datum? Nee nog geen nieuwe datum! En een paar seconde later? Jawel, een nieuwe datum! Mijn gebeden werden gehoord en er kon opnieuw een bloedstollende, tenenkrommende zoektocht beginnen. Ik zou er haast mijn vingers voor gaan opeten!

Sold out

And we where lucky, so soo lucky! Ik heb zelfs nog tussen plaatsen kunnen kiezen -wat een gok en wat een luxe- en gevonden. YES! Mijn 2014 kan nu al niet meer stuk. En omdat ik nu rondvlieg op mijn roze wolk, en natuurlijk alleen maar liedjes van B wil luisteren, maak ik voor jullie een overzichtje van haar nieuwe 14 tellende album met 17(!) videoclips! Een ware traktatie voor alle zintuigen die geprikkeld kúnnen worden. De cd ‘Beyoncé’, waar iedereen over praat werd op 13 december aankondigde en aangeboden. Als een cadeau voor haar fans. B, ik had het zelf niet beter kunnen verzinnen en verwoorden!

Een prachtige intro van Beyoncé, hierin verteld ze over de totstandkoming van ‘Beyonce’.

B 3

Benieuwd naar de 17, 30 seconde promo’s van de videoclips?
Start dan het filmpje hieronder, en deze linkt je automatisch door naar het volgende nummer.

B 1

Ik ben enorm verrast door haar vernieuwde sound! De nummers liggen lekker in het gehoor en ik kan niet wachten tot ik het album in zijn geheel grijs kan draaien. Ze straalt in de viedeo clips, ze zijn verrassend en afwisselend. Ik denk dat ik wel mag zeggen dat deze vrouw tot de top behoort. Qua stem, haar teksten, haar video clips, haar discipline en het spektakel wat zij neer zet tijdens haar prachtig vormgegeven shows -serieus, probeer jij eens een uur te dansen op hoge hakken, van hot naar her te rennen en tegelijkertijd zuiver te zingen en iedere juiste noot te raken-. En voor de persoon die ze is. De moeder, de vrouw, de vooruitstrevende getalenteerde vrouw die ze is. Een vrouw naar mijn hart, een inspiratie bron, ze geeft zoveel! En mede daarom kijk ik uit naar haar concert, 19 maart in de Ziggodome in Amsterdam.

Ik ben er nu al klaar voor!

B 2

Ben jij ook een van de weinige gelukkigen die een kaartje wist te bemachtigen?
En voor welke artiest sta jij graag in de wachtrij?

20131211-015918.jpg

Bron plaatjes: Beyoncé on Instagram!

17 thoughts on “Beyoncé | All The Girls Standing in a line..

  1. Super joh dat het je is gelukt om kaartjes te krijgen! Ik heb ooit in de kou een paar uur staan kleumen bij het postkantoor voor Robbie Williams en was dolblij dat het uiteindelijk was gelukt, was ook een geweldige show. Nu zou ik nog weleens naar Adele willen maar volgens mij treedt zij op dit moment nergens op…

  2. Pingback: My Daily Lifestyle | Begin december in een notendop | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

    • Ik heb er ook 3 grijze haren bij haha er waren nogal wat foutjes op de website waardoor het allemaal nog lastiger werd.. Stom! Maar ik heb ze en mijn dag, wat zeg ik, mijn week kan niet meer stuk! Hihi
      Thanks meid, lief van je!

  3. Wat leuk!! Gefeliciteerd!! Je wilde het graag, dat mag duidelijk zijn. Ik hoef niet naar haar concert toe, dus ik heb niet in de wachtrij hoeven staan. Maar wel gaaf dat je er heen gaat! Jeeeej!

    • Lief van jou!
      Oh ik ben zoooo happy! Bloed, zweet en tranen.. en dat voor een concert haha🙂

      Wat leuk dat je de Liebster vragenlijst hebt ingevuld, ik zal hem al even voorbij komen en ga hem zo even op mijn gemak lezen😉

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

