Kerst 2013

❅ Persoonlijk | I wish you all.. ❅

The most wonderful time of the year has arrived! Vanavond is het kerst avond en dat betekend dat voor mij het feest al gaat beginnen. YES! Wat heb ik lang uitgekeken naar deze dagen, ik begon begin november al met het kopen van de eerste cadeautjes en mijn kerstboom stond al voordat Sinterklaas het land uit was. Kerstmis, een van de leukste feestdagen van het jaar, juist omdat je ze met familie doorbreng. Nog een laatste pre-blog voor de kerst met mijn persoonlijke kerstgroet!

Kerst 2013

The Outfit!

Vanavond is het zo ver, kerstavond staat dan op de stoep en ik heb er zin in! Mijn kerstoutfits zijn geshopt en uitgekozen, de cadeautjes liggen onder de boom en de boodschappen zijn in huis gehaald. Tijd om te ontspannen en te genieten.

macho top sh

Voor kerstavond wilde ik graag iets met glitters, een ‘ik ga naar de Toppers’ shirt leek mij iets to much en mijn oog viel al snel op deze Macho top van Eksept (Shoeby). De top is licht transparant en zonder mouw, met groene pailletten op het voorpand. Perfect! Afgemaakt met een jasje en een zwarte, iets glimmende jeans van G-Star. De pailletten zijn precies op de juiste plekken aangebracht, zodat hij wel licht doorschijnend is maar niet alles bloot geeft. Je kan hem hier bekijken.

jurk shooby

Mijn eerste kerstdag outfit, een paarse jurk (wat hou ik toch van deze jurkjes) van Eksept –klik– die ik kocht bij de Shoeby. Een fijne winkel waar ik ieder jaar slaag voor mijn kerstoutfit. Ik maak de outfit af met fijne hakjes en een zwarte blazer.

538

Tweede kerstdag draag ik de outfit die ik op 538 JingleBall droeg. Het word dus een paarse kerst voor mij!

Floyd 2

Persoonlijk vind ik kerst erg speciaal, ik kom uit een hardwerkend gezin en voor mijn gevoel halen wij wat ‘quality time’ in met de familie. Ouderwets Monopoly spelen, gourmetten, hapjes eten en.. de cadeautjes uitpakken! Wat kerst verder voor mij betekent kan je in The Christmas Tag terug lezen.

kerstgroet

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe! Met liefdevol samen zijn, gezelligheid en mooie lichtpuntjes!

wpid-signature-lin.jpg

4 thoughts on “❅ Persoonlijk | I wish you all.. ❅

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

