Kerst uitgelicht 2013

My Daily Lifestyle | ❅ There’s something about Christmas! ❅

Kerstmis en de aanloop naar deze dagen brengt altijd een bijzonder sfeertje met zich mee. De boom, de versieringen, de lampjes, kaarsjes, gel-haard, familie, lekker eten, ik hou ervan! Daarom een Instagram foto overzichtje vanaf zaterdag, tot de feestelijke dagen.
Kijk je mee?

kerstmis instagramDeze bijzondere dagen vragen om een foto overzichtje!

imageDonderdag scheurde ik met mijn lief het land door om voor mijn vader kerstpakketten weg te brengen. Onderweg stopte we bij zijn werk (de grote gele monsters op de foto). En de kleine Floyd genoot van de road-trip! Zaterdag werkte ik mijn uitgroei bij. Mijn haar zit ook altijd een stuk beter na het verven en het heeft ook weer een mooie glans.

makeupHet thema voor 538 JingleBall was ‘The wild side of Christmas!’ Met mijn ‘One by one volume Express, satin Black ‘ mascara van Maybelline NY kon ik mijn wimpers omtoveren voor een wat zwaardere look, erg handig aangezien ik was vergeten nep wimpers aan te schaffen.

IMG_20131221_202348Mijn look afgemaakt met de ‘smoked eyeshadow palette Urban Decay. En lipstick Rouge fashion 76′ van Bourjois.

imageZaterdag. Mijn haar was weer mooi geverfd en ik besloot een selfie te maken. 538 JingleBall, mijn eerste en een zéér geslaagde avond! Een groot pluspunt van deze avonden in het Ziggodome is dat je overal kan staan en zitten op de eerste ring. Een tof feest met een erg fijne line up: , Julian Jordan, Sunnery James & Ryan Marciano, Sander van Doorn, Afrojack, Showtek & Wildstylez.

Een sfeer impressie van mijn zaterdag.

IMG_20131227_140415Handschoen: Claires, leer met strikje.

imageZondag, om in de kerstsfeer te komen trok ik alvast een fijne outfit aan die ook even op de foto moest hihi. Ik haalde nog snel mijn laatste kerstcadeau en verder doopte ik de zondag om tot een Happinez bijtank dag. Heeerlijk! Maandag bracht ik een bezoekje aan mijn nicht die pas bevallen is van een prachtige dochter. Altijd een bijzonder momentje om zo’n mooie kleine meid, voor het eerst, in je handen te hebben!

imageAnd finally, Christmas is here! Omdat mijn schoonmoeder alle twee de kerstdagen moest werken besloten we het feest op kerstavond al in te luiden. Ze trakteerde ons op een culinair hoogstandje -super nommies- en we pakte met de schoonfamilie de cadeautjes uit bij de kerstboom. En ooh wat ben ik verwend die avond!

imageMijn lief en ik happy together! Een heerlijk toetje van schoonmams, dit mag ze vaker maken hihi! Mijn lief verraste mij met een Pandora bedel uit Brussel van ons weekendje weg, weer een mooi moment om te verzilveren. Ik pakte een glitter cadeautje uit met kerst en ik heb de hele avond rondgelopen als Gemma Glitter!

imageNa een overheerlijke brunch pakte wij onze spullen om terug naar huis te gaan.

imageIk voelde het op kerstavond al aankomen en op eerste kerstdag lande hij.. keelontsteking! Mijn passagier die ik liever uit de auto gezet had. Onderweg naar huis stopte we bij een tankstation om een voorraad Anta Flu in te slaan. Bij het zien van de voorraad zakken moest de man achter de balie hard lachen, ‘zo, is het zo hardnekkig?’ hihi. Blij was ik in ieder geval wel en mijn keel ook🙂 Eenmaal thuis was het tijd voor outfit twee en een foto met mijn lief, onze tweede kerst samen! En het blijft bijzonder om het samen te vieren.

imageGourmetten, ook zo’n fijne familie traditie! Dit gourmetstel van Princess is nieuw en probeerde wij voor het eerst uit. We zijn met een aardig groot gezin en zo hoefde je niet over de tafel te hangen en ruzie te maken voor een plekje om je vlees te braden. Ook de honden kregen een kerst maaltijd! Ik ben enorm verrast met deze fotostudio! Ik kan niet wachten om hem uit te proberen. En dit toepasselijke bordje kreeg ik thuis onder de boom, waar we ook met de hele familie cadeautjes uitpakte.

imageEen broers en zus foto!

imageEen heerlijke tweede kerstdag brunch! De paarden konden vandaag heerlijk hun eigen kerstmaaltijd bij elkaar grazen. En ik snuggelde volop bij met mijn nieuwe boekenpoef. En dit verhoogt het kijkplezier enorm!

imagekerstsfeer en in de avond nog een avondje gourmetten, heeeerlijk!

image

Ondanks dat ik vrij beroerd was door de keelontsteking -mijn kerstwens is dus niet helemaal uitgekomen- heb ik genoten van deze dagen! Van het samen zijn, de kerstlichtjes, de gezelligheid en het lekkere eten. Toch weer jammer dat kerst 2013 er alweer op zit. Vandaag samen met mijn lief de cadeaus uitpakken en een mooi plekje geven, en het voelt dan stiekem toch als een derde kerstdag!

Ik kan niet wachten om met mijn fotostudio aan de slag te gaan en de fantastische producten die we cadeau hebben gekregen, samen met veel inspiratie voor vele mooie blogjes. En op naar kerstmis tweeduizendenveertien!

Hoe waren jou kerstdagen?

wpid-signature-lin.jpg

Volg jij Linda’s Lifestyle & Travel blog al op Bloglovin’, Twitter of Instagram?

15 thoughts on “My Daily Lifestyle | ❅ There’s something about Christmas! ❅

  1. Wat gaaf dat je naar Jingleball was geweest zeg, lijkt me ook heel erg tof! Ik vind de naam alleen al echt super leuk. Dat gourmetstel lijkt me trouwens super handig, hoef je inderdaad niet over de hele tafel te hangen haha. Wat balen van je keelontsteking zeg, ik hoop dat het nu alweer een beetje beter met je gaat!

    • Uitgaan rond de feestdagen is lang een droom geweest die dan niet echt positief uitpakte, dankbaar dat het dit jaar wel kon!🙂 met de keel gaat het gelukkig de goede kant op. En ik hoop dat we snel weer gaan gourmetten haha

  2. Wat een heerlijke, sfeervolle foto’s, leuk! Ik heb dat fotostudiootje ook, is handig maar ik kan er nog niet zo goed mee overweg😦. Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!

    • Graag gedaan meid!🙂
      Jammer dat je er nog niet goed mee overweg kan, ik vind hem fijn in gebruik. Het is alleen nog even zoeken naar de juiste instellingen om te fotograferen met de lampen aan.
      Jij ook bedankt meid voor je leuke reactie!

  3. Wat heb je een hoop leuke foto’s gemaakt joh! Ik zal dit weekend mijn overzicht eens gaan plaatsen maar het zijn er lang niet zoveel, vrees ik. Ik vergeet het meestal… toch maar beter mijn best doen in 2014.
    Vervelend trouwens dat je een keelontsteking kreeg, hopelijk is het inmiddels weer wat beter met je!

    • Het lijkt haast wel of ik de kerst door een lens bekeken heb haha Op zulke leuke, fijne dagen wil ik graag vele mooie momentjes vastleggen🙂 het zal wel in mij genen zitten want mijn moeder doet niets anders haha En met mijn keel gaat het gelukkig weer een stuk beter. Vanaf vandaag wat minder gourmet,rook en kaartdampen in de lucht hihi

      Ik ben erg benieuwd naar je overzichtje!

  4. Ziet eruit als hele leuke en vooral gezellig kerstdagen! Grappig trouwens dat nieuwe ding van princess. Ik kan nog niet echt zien hoe het werkt haha. Ben benieuwd naar de eerste foto’s in de fotostudio🙂

    • Het is ook echt een leuk ding! Iedereen heeft zijn eigen badplaat met bord in een, het moeder stel waar alle snoeren samenkomen blijft koud en hier kan je dus goed je vlees op uitserveren. Ik vind hem vooral leuk en handig🙂
      Dank je wel meid, er komt een reviewtje online!

  5. Wat een leuke blog en mooie foto’s!! Moet zeggen dat die “kleine”Thomas wel goed staat😉 Geweldige broers, zus foto, jullie zijn een mooi stel!!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

