The Thankful Project

Tag | The thankful project

Een Tag die al even rondt gaat in blog land is de Thankful Project. Een mooi initiatief omdat de aandacht al snel uitgaat naar negatieve dingen. Iris tagde mij en dat was voor mij het moment dat ik aan de slag kon met deze vragenlijst. Een fijne lijst die ik graag gebruik om het jaar 2013 onder de loep te nemen. Mijn overzichtje met mooie lichtpuntjes van het afgelopen jaar! Lees je mee?

Deze tag is een mooi moment om mijn mooiste punten van 2013 in de spotlight te zetten. En nadat Iris van ‘Iris denkt’ mij deze tag doorgaf mocht ik eindelijk zelf aan de slag gaan met deze mooie tag!

Het jaar 2013 heeft mij het volgende gebracht:
-aan de hand van een aantal The Thankful Project punten-

lin

A Person
Ik heb een aantal mensen in mijn leven waar ik onwijs dankbaar voor ben, zoals lieve familieleden, vrienden en mijn ouders en broertjes. Één persoon heeft dit jaar echt centraal gestaan voor mij en dat is mijn vriend. Iedere dag ben ik nog onwijs dankbaar voor zijn komst in mijn leven. Hij kijkt dwars doorkijk chronische labeltjes heen en dat vind ik zo bijzonder.

11

A Role you’ve played
De rol van vrijwilliger is een bijzondere rol geworden. Waar ik begon met het schrijven van columns over mijn leven mag ik nu samen met mijn toffe schuitgenoot collega J. de organisatie van de jongeren afdeling van de ME/CV’S stichting op ons nemen. En jee wat vind ik dit leuk! Ik kan er mijn passie voor organiseren en schrijven compleet in kwijt. Een stapje dichterbij het hebben van een baan!🙂

A Place
Het blijft magisch om de wereld te verkennen. Op reis voel ik mij ook het beste, compleet en vogelvrij! Dankbaar ben ik dan ook voor de prachtige plaatsen die ik dit jaar heb mogen bezoeken.

Paris baby!

blog 19

Lala la London!

Blog 6

Magical Budapest!

blog 2

Milano!

Blog 1

Lovely Kreta! 

blog 4

Bruxelles! 

We own Bruxelles

En natuurlijk mijn mini-maxi appartementje in de boerderij van mijn ouders! Ik heb nu een eigen bank om op te craschen en ik ben zo dankbaar voor deze plek!

wpid-IMG_20131118_173632.jpgHome is where the heart is! 

An Experience
Leven! Wat hou ik van het leven en de dagen dat ik er deel van uit mag maken! Door het lezen van blogs is mijn wereld ook wat vergroot. Fijn om op deze manier mensen te leren kennen en op de hoogte te blijven over mode etc. Dat is het enige wat ik mis van school hihi

A Talent you have
Een talent? Woorden omzetten in verhalen? Ik vind het vrij lastig om dat over mijzelf te schrijven. Ik ben wel heel dankbaar voor de bezoekers op mijn blog en voor de mooie reacties die jullie achter laten!

A Failure
Ik trek graag een les uit fouten die ik gemaakt had of dingen die ik graag anders had willen doen. Ze maken jou tot de persoon die je bent vandaag de dag, hoe cliché het ook klinkt. Ook staat het falen van mijn lichaam centraal, gelukkig kan ik dit vaker omzetten in iets positiefs! Dankbaar x 100!

Words
Ik ben verliefd op taal, laat ik dat voorop stellen. En daarna blijven de woorden ‘ik hou van jou’ erg bijzonder!

A Photo

The summer ofOké, deze foto vraagt om een uitleg. Ik ben normaal anti-zoen foto’s maar deze pronkt alweer een aantal maanden als achtergrond op mijn telefoon. Waarschijnlijk mijn meest bekeken foto dit jaar. Erg high-schoolachtig, maar voor deze ene keer maakte ik graag een uitzondering!

A Memory
Mijn mooiste herinnering aan het afgelopen jaar.. jee wat ben ik hier slecht in. Op momenten als dit merk ik pas hoe slecht mijn geheugen eigenlijk is. Maar mijn mooiste herinnering aan dit jaar zijn toch denk ik wel een aantal mooie concerten die ik het afgelopen jaar heb mogen bezoeken. Uit je dak gaan, meezingen inclusief kippenvel. Een lang gekoesterde droom die uit kwam!

Jay z concert

An Oppoturnity
Een kans waar ik heel trots op ben is dat mijn lief zijn stoute schoenen aan heeft getrokken en zijn eigen bedrijfje heeft opgestart. Iedere dag ben ik dankbaar dat wij deze kans beiden aan konden pakken! Iets met naast iedere succesvolle man staat een.. hihi

A Blessing
Liefde mogen ontvangen door lieve familie leden en mijn vriend. En dat iedere dag weer, het lijkt wel een droom!

floyd

Something that’s easy to take for granted
Opstaan in de ochtend. Iets wat jaren niet vanzelfsprekend is geweest en ik nu soms weleens vanzelfsprekend vind, tot er weer een slechte dag of wat tussen door komt(en), dan word je weer even met de beide benen op de grond gezet. Zal vast met mijn geheugen dat functioneert als een vergiet te maken hebben hihi

A Simple Pleasure
Met Netflix op de Ipad goede films en series kijken. Zo simpel kan het zijn!

Waar ben jij het meest dankbaar voor?

Wil je graag de complete lijst van The Thankful Project (een 28 dagen durend project) lezen of zelf overnemen? Ga dan naar Chasing Happy en lees er meer over! En bij deze mag je ook jezelf taggen en deze Tag overnemen, ik ben erg benieuwd naar waar jullie dankbaar voor zijn!

outro

Lieve lezers, bedankt voor een mooi (blog) jaar en jullie mooie, lieve, grappige reacties! Ik wens jullie een fantastisch, fijn, goed & liefdevol nieuw jaar toe. En ik kijk uit naar vele mooie nieuwe blogjes van jullie!

wpid-signature-lin.jpg

Volg jij Linda’s Lifestyle & Travel blog al op Twitter of Instagram?

20 thoughts on “Tag | The thankful project

    • Maartje! Wat ben ik verrast een reactie van jou hier te lezen, heel erg leuk! En bedabkt voor je lieve reactie🙂
      Ik hoop dat jij ook mooie (zo mooi mogelijk) feestdagen heb beleefd. Dat 2014 qua gezondheid ons beiden veel moois mag brengen! Een dikke knuffel van Floyd voor Nelson & Iep!

      Liefs!

  1. Mooi om te lezen dat je ondanks de nodige problemen toch ook dankbaar bent voor de dingen die dan wel kunnen… Je hebt trouwens ook heel wat mooie reisjes gemaakt! Hopelijk wordt 2014 ook weer een mooi jaar voor jullie beiden!

    • De mooie kleine dingen leer je juist zien door de nodige dingetjes.. Het heeft mijn ogen flink geopend en iedere dag is een cadeautje🙂

      Dank je wel voor je mooie wens! Ik wens jou ook een liefdevol, mooi nieuw jaar toe!

      Liefs, Linda

  2. Het is echt prachtig om te zien hoe iemand dwars door onze chronische labeltjes heen kan kijken, mijn lieve vriend doet dat ook en kan het gewoon bijna niet geloven dat het kan! En wat een prachtige reisfoto’s allemaal! Ik hoop in 2014 veel te reizen❤

    • Wat fijn dat jij ook zo’n lot uit de loterij heb gevonden! Het is soms hard werken, maar ik ben zo enorm dankbaar met zijn komst in mijn leven. Alles is zoveel makkelijker geworden.

      Ik wens jou ook een heel mooi nieuw jaar toe en dat je mooie reisjes mag maken dit jaar!

      Liefs!

  3. Lieve Lin, wat een mooi artikel is dit geworden zeg! Heb het echt met veel plezier gelezen.

    Voor jou een heeel fijne jaarwisseling! Ik hoop dat 2014 heel veel moois voor je in petto heeft!

    Veel liefs,
    Iris

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

