uitgelicht 2013 linda's lifestyle

My Daily Lifestyle | Last pictures of 2013, and hello 2014!

Mijn eerste blog post van 2014, jippie! Ik sta er nog steeds versteld van hoe snel 2013 voorbij gevlogen is. Om nog even na te genieten van de laatste kerst-achtige-kiekjes, lekker eten en de laatste avond van 2013 besloot ik vandaag een overzichtje te maken van deze dagen. Enjoy!

De dagen rond oud en nieuw zijn er om terug te blikken, vooruit te kijken en om nieuwe goede voornemens te maken. Mijn blog post daarover vind je hier terug.

imageIk ben erg blij met mijn nieuwe Mango tas die ik van mijn lief kreeg met de kerst. En mijn nieuwe G-Star muts die ik voor €10,- kocht bij de outlet store. Op derde kerstdag trakteerde wij onszelf op een paar lekkere toastjes, 3e kerstdag is tenslotte kliekjes dag! Ik probeerde mijn nieuwe foto studio uit en ik haalde het Flow Book for Paperlovers. Schoonpaps was jarig en daar werd op getoast!

imageTer ere van zijn verjaardag gingen wij uit eten bij Bistro de Buurvrouw. Een leuk, uniek kleinschalig restaurantje in Tiel waar je vaak al twee maanden van te voren moet reserveren. Dat belooft veel goeds! We kregen een mooie ronde tafel aangewezen en daar begon het kiezen uit een mooi gevulde menukaart. Als welkom kregen wij dadels gevuld met roomkaas. En ik ontdekte Liefmans, een heerlijk fruitbier met ijs! Ik ben zelf geen wijn drinker maar deze glazen maken het een vrouwelijker drankje, iets wat ik mis bij rosébier etc.

imageAls voorgerecht bestelde ik Serranoham met kleurrijke meloensalsa. Als hoofdgerecht koos ik een Frans haasje, dat is varkenshaas met brie, spek en rode wijnsaus. Ik ben zelf geen toetjes mens en koos een heerlijke verse muntthee met honing na. Bij de dranken kregen wij twee maal een schaal opgemaakt met bonbons en cacaobonen. We hebben echt ongelooflijk lekker gegeten. Ben je eens in de buurt van Tiel (wel even reserveren) doe dan de buurvrouw zeker aan!

imageHappy en met volle maagjes op de foto. Een heerlijk ouderwets ontbijtje. Mijn maag is aardig ontregeld van al het lekkers en met mijn vaste muesli ontbijt kom ik al snel weer in mijn eigen ritme. Mijn oma gaat helaas hard achteruit en moest na een flinke val opgenomen worden in het ziekenhuis. Hier is ze gelukkig in goede handen! En toen was het alweer oudjaarsdag. En dat betekent dat mijn schoonvader oliebollen gaat bakken! Het werd een erg gezellige middag met leuke mensen en veel lekkere oliebollen en appelbeignets!

De paarden liet ik ’s middags nog even uitrazen voordat het echte geknal van start zou gaan! Je kan wel zien dat ze het nodig hadden hihi
Mocht de video het niet doen, klik dan hier.

imageIn de avond hebben wij met een groep vrienden bij de zoon van de slager de gourmet aangeslingerd! Net voor de klok 00.00 sloeg zijn wij met zijn allen naar het dakterras gegaan en hebben wij met zijn allen afgeteld. Champagne om op het nieuwe jaar te proosten en er was héél véél mooi vuurwerk! Vanaf het dakterras hadden wij een prachtig uitzicht over Tiel, en later beneden hebben de mannen zelf ook vuurwerk afgestoken.

Met dank aan de afhaal chinees die naast ons een fortuin aan vuurwerk de lucht in hebben geschoten. Bedankt, we hebben genoten!
Doet de video het niet, klik dan hier.

2014 quote

imageOud en nieuw vieren met mijn lief blijft bijzonder! Samen weten we wat voor jaar we achter de rug hebben en toasten wij op een mooi nieuw jaar.

imageFloyd maakte een Selfie.

dag 2 van 2014Terwijl ik dit blogje maak lig ik op bed na te genieten van de afgelopen feestelijke dagen en bij te komen van een voedselvergiftiging. Er is duidelijk iets mis gegaan met het gourmetten op oudjaarsdag. Ik had mij het begin van het jaar eerlijk gezegd wel iets anders voorgesteld hihi. Ik had mij voorgenomen om fijn aan de slag te gaan met nieuwe blogjes, reviews van nieuwe fijne producten en aan de slag te gaan met mijn mini studio. Ik hoop dit eerdaags op te kunnen pakken en dat ritme vast te houden. Dat krijgen jullie dus nog van mij tegoed. Voor nu vermaak ik mij met Netflix en blogjes lezen!

Vandaag is het bijtanken wel erg gezellig, wij hebben ons petekind voor een daagje op bezoek!
Doet de film het niet, klik dan hier.

En dat vraagt om een mini fotoshoot.
Floyd en Brownie

Floyd en brownie

floyd en brownie

Ik wens jullie een heel mooi, fijn en liefdevol 2014 toe! En ik hoop dat het een mooi blog jaar mag worden!

Hoe was jullie oud en nieuw?

signature Lin

9 thoughts on “My Daily Lifestyle | Last pictures of 2013, and hello 2014!

  1. Wat een mooie foto’s weer joh! Balen dat je het nieuwe jaar met een voedselvergiftiging bent begonnen, hopelijk voel je je snel een stuk beter!
    Mijn oud&nieuw was ook erg gezellig, we hebben het uitgezeten bij mijn ouders en zijn later nog naar de schoonfamilie gegaan, erg leuk en gezellig allemaal. Moet zeggen dat ik ook wel blij dat alles weer achter de rug is, lekker weer in het normale ritme!

    • Dank je wel!🙂
      Ik ben aan de ene kant ook wel opgelucht dat de feestdagen en de daarbij komende ‘verplichtingen’ voorbij zijn. Al mis ik de gezelligheid wel. Straks als de vakantie weer voorbij is stapt iedereen weer in zijn drukke ritme, en dat is weleens jammer. Aftellen maar weer naar volgend jaar haha
      Fijn dat jij ook leuke feestdagen heb gehad!🙂 en hoop dat dr jaarwisseling ook fijn en gezellig was! Op naar een gloed nieuw mooi jaar😉

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

