H&M street life blog

Fashion | H&M Street life: Hong Kong

Een paar jaar geleden ben ik verliefd geworden op Hong Kong, het Marrakech van Azië, een stad waarin de mensen 24/7 lijken te leven. Je vind er allerlei soorten mensen -van goed gestyled ‘Hong Kong way’ tot arbeiders vanuit de laagste klassen- , mooie gebouwen, winkels en armoede. Hong Kong heeft alles! Zelfs de nieuwe ‘wie is de mol’ serie is er opgenomen. Toen ik ontdekte dat H&M een serie filmpjes over deze magische stad maakte en deze wil ik graag met jullie delen.

Hong Kong by Linda

In Hong Kong is allesbehalve normaal. Zelfs van de meest saaie outfits word een waar pronkstuk gemaakt. Door middel van mooie, gewaagde en gedurfde accessoires, kapsels, make-up en trends die wij in het nuchtere Holland niet kennen, worden de chinezen omgetoverd in wandelende mode objecten. Hong Kong loopt niet achter trends aan, maar maakt ze! Waar ik het vroeger vooral raar vond vind ik het nu gedurfd en ben ik blij dat er mensen zijn die voor hun eigen stijl uit durven komen.
Ze inspireren mij. En hopelijk gaan deze beelden jou ook inspireren!

City Guide | Hong Kong
With Tina Leung

Street Style | Hong Kong Accessories

Hong Kong city by Linda

Are you inspired?

Bekijk dan de webpagina van H&M Life!
Of deze Hong Kong street style blog.

wpid-signature-lin.jpg

Volg jij Linda’s Lifestyle & Travel blog al op Twitter of Instagram?

10 thoughts on “Fashion | H&M Street life: Hong Kong

  1. Ik zou er zeker nog wel een keer naartoe willen, het lijkt me zo’n gave ervaring! Ik vind het trouwens echt leuk dat Wie is de mol er is opgenomen, ik ben benieuwd of ik er nu liever heen wil dan dat ik al wilde haha

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

