Riverdale watches horlogebox review

The Home Collection | Riverdale Horlogebox

Vind jij ook dat je sieraden een mooi opbergplekje verdienen, en je horloges in het speciaal?
Eentje waar je er ook nog eens -stofvrij- (burgerlijk 1.0) naar kan kijken?
Ik heb de oplossing gevonden en dit deel ik vandaag graag met je!

Riverdale watches horlogebox review

Horloges, je kan er niet genoeg van hebben. Helaas kan je er iedere dag maar een dragen en het veilig, stof- en krasvrij opbergen is al vaak een probleem. Daarnaast mogen mooie horloges gezien worden. Vandaag laat ik jullie de horlogebox van het merk Riverdale zien. Dit was één van de eerste items die ik kocht voor mijn mini-appartement wat afgelopen zomer uitgebreid verbouwd is én een nieuwe inrichting verdiende. Meer ruimte betekent meer plaats om je eyecatchers uit te stallen!

Riverdale watches horlogebox review

Riverdale watches horlogebox review

Riverdale watches horlogebox review

De binnenkant is verdeeld in 6 secties, ieder gevuld met een zacht kussentje waar je jou horloge overheen legt.

Riverdale watches horlogebox review

Een kind kan de was doen!
Hij is erg makkelijk in gebruik en van mooi stevig materiaal gemaakt. Hier betaal je dan wel voor. Een Riverdale horlogebox kost je al snel €40,-. Je kan bij de Xenos etc goedkopere versies halen, maar deze vind ik er zelf persoonlijk minder mooi en niet zo degelijk eruitzien. Wil je geen €40,- uitgeven aan een horlogekistje dan is dat natuurlijk een prima vervanger!
Hiernaast vind ik het zelf ook een mooi item wat gezien mag worden.

Wil je ook een horlogebox kopen, dan kan dat hier.
Ze zijn in het zwart & wit verkrijgbaar, en in verschillende maten.

Verdienen jou horloges ook een mooie box?

wpid-signature-lin.jpg

Volg jij Linda’s Lifestyle & Travel Notebook al op Bloglovin Twitter en/of Instagram?

14 thoughts on “The Home Collection | Riverdale Horlogebox

  1. Pingback: New In | Loods 5 Shoplog | Lifestyle by Linda

  2. Pingback: New In | Loods 5 Shoplog | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  3. Eigenlijk is dit echt ontzettend handig, handige manier om je ‘mooie’ horloges op te bergen. Heb net vandaag weer een nieuwe aan mijn collectie toegevoegd!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

