20140122-211343.jpg

Fashion Sale | Invito: Voor hem & haar!

Goed nieuws ladies, januari mag dan wel de meest doelloze en uitzichtloze maand van het jaar zijn. De sale is ook weer begonnen! Hier en daar krijgen we al een voorproefje van de aankomende lente collecties (yes!) Maar aangezien wij nog lang niet van de natte, koude dagen verlost worden is het een fijne manier om je garderobe voor een fijn prijsje aan te vullen!

Invito | Voor haar

20140122-201916.jpg

Gisteren is de sale van Invito van start gegaan. Een merk waar mijn nicht mij jaren geleden kennis mee liet maken. Ik kreeg een mooie leren tas van haar die ongelofelijk lang mooi bleef. Hier is mijn liefde voor het merk denk ik een beetje geboren. Bij mij in de stad ontbreekt helaas nog ieder spoor van deze winkel. Maar gelukkig bestaat er zoiets als internet en een online sale!

En zeg nou eens eerlijk, zijn het geen plaatjes?

20140122-202055.jpg

De sale bevat een mooie, diverse selectie aan schoenen, van mooie en stoere pumps tot classy enkellaarsjes en laarzen.

20140122-202214.jpg

Naast tassen en schoenen vind je ook vele leuke accessoires, zoals de portemonnees hierboven, sjaals en riemen.

Invito | Voor hem

20140122-204553.jpg

Ook voor mannen is er genoeg te vinden!

Conclusie
De sale afdeling op de website is goed gevuld! Vele items zijn in prijs verlaagd tot onder de €50,- of voor de helft van de originele  prijs. Hoe fijn is dat!  De link naar de sale vind je hier.

Ben jij een koopjes jager?

signature Lin

Volg jij mijn blog al op Bloglovin?

14 thoughts on “Fashion Sale | Invito: Voor hem & haar!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

