Birthday #25

It’s My Birthday!

Vandaag vier ik het heugelijke feit dat ik al 25 jaar op deze aarde rond mag lopen. Dat is, laten we eerlijk zijn, wel al een kwart eeuw! En dat betekend 25 jaar aan jarige Linda’s.. jeetje, wat vliegt de tijd. Vandaag een overzichtje met kleine Linda’s en een verjaardag.. ja dat moet gevierd worden! 

birthday Linda Blog

Ik weet nog goed dat ik als klein meisje op de peuterspeelzaal een jarige muts op mocht en ein-de-lijk de kaarsen op de verjaardagstaart (die het hele jaar op de kast stond en bij iedere verjaardag werd gebruikt) mocht uitblazen. Een klein gebaar wat veel voor mij betekende. Hiernaast herinner ik mij het trakteren op de basisschool, hier werd altijd werk gemaakt van de verjaardagen, en ging je met 2 vriendinnen -uitgekozen worden wat echt hét hoogtepunt van de week-  langs alle klassen. Jeetje, wat waren dat leuke tijden, en toch vond ik alle aandacht dood eng. Ik herinner mij ook goed dat toen ik 12 was mijn eerste lenzen kreeg en de dag voor mijn verjaardag de schoonmaak alcohol van de harde lenzen in mijn oog had gekregen. Er werd een bezoekje aan de spoedeisende hulp gebracht en met mijn hoofd in het verband en slecht zicht mocht ik de volgende dag mijn cadeautjes uitpakken haha. Ik zie mijzelf nog zitten. Hierna kwam er steeds minder familie op de verjaardagen en kwamen er vrienden en vloeide er alcohol. Wat zijn de afgelopen 25 jaar toch hard gegaan en wat word je toch eigenlijk snel volwassen!

Voor deze gelegenheid ben ik thuis de oude fotoalbums ingedoken om een leuk kleine Linda overzichtje te maken voor jullie.

Lin temp 1Ik kom uit een hele normale familie, echt waar.

Lin temp 2
Zelfs op mijn eerste verjaardag scheurde ik het papier al als een pro!Lin temp 5Werken is er met de paplepel ingegoten. En voor de mensen die direct aan kinderarbeid durven te denken, mijn ouders houden nog steeds vol dat het uit vrije wil was.

Lin temp 3Mijn tweede verjaardag!Lin temp 4 Wat is het toch leuk om steeds groter te worden, de cadeaus lijken mee te groeien!
Opnieuw geen kinderarbeid, ik kookte gewoon graag😉

Lin temp 7En daar is hij dan, de legendarische Kladderkatjes taart!

Lin temp 6En eigenlijk ben ik al die jaren heerlijk gewoon gebleven.

Birthday Cake

Cupcake

Wie jarig is trakteert!
Laatst bakte ik een reeks overheerlijke cupcakes zoals het pronkstuk hierboven. Iedereen zo’n overheerlijke traktatie geven is helaas wat onmogelijk en daarom heb ik het volgende bedacht, ik ga morgen een Birthday Give Away voor jullie online zetten!  So, stay tuned! 

Birthday give awayPssst.. er staat een subtiele hint in het plaatje hierboven😉

Vandaag ga ik zelf heerlijk ontspannen mijn verjaardag vieren in de Zwaluwhoeve met mijn lief! Schoon gestoomd een nieuw levensjaar in zullen we maar zeggen😉

Have a great day!

signature Lin

Volg jij mijn blog al op Bloglovin?

29 thoughts on “It’s My Birthday!

  1. Wat een supertof overzicht meid, en serieus… Ook op de kladderkatjes gezeten? Of wist ik dat al en ben ik het, zoals gewoonlijk weer eens vergeten? :’)

    Fijn he, zo’n dagje Zwaluwhoeve!

    • Dank je wel! Het daagje dobberen was heerlijk, we hadden zowaar een blauwe lucht en een zonnetje, dat maakte het extra fijn🙂
      Ik heb de foto’s in Photoshop bewerkt, een plaatje van internet gehaald en de foto erin geshopt. Bekend met Photoshop toevallig?

    • Ik vond het ook zo leuk om de fotoboeken door te bladeren🙂 helemaal leuk omdat je zelf niets meer herinner van die eerste jaren!
      Dank je wel meid, we hebben een heerlijke dag gehad.en wilde de infrarood lampen wel mee naar huis nemen, wat worden je spieren daar elke keer toch weer blij van hihi liefs!

  2. Bonne anniversaire! Happy Birthday! En natuurlijk: Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een heerlijk ontspannende dag hebt in de Zwaluwhoeve. Ach ja, de tijd vliegt meid. Ik word dit jaar zelfs al 30! Hoewel ik me daar nu nog niet druk om maak (ik denk tegenwoordig: Elk jaar is er eentje!) maar misschien als de datum dichterbij komt dat ik hem wel ff knijp.
    Veel plezier dus vandaag en ik hoop dat je het nog fijn kunt vieren met familie en vrienden!

    x

    • Ik vond verjaardagen als 16,18 en 21 worden heel wat hebben en daar keek je dan ook echt naar uit. Want dan mocht je weer wat meer. 30 schijnt een magisch getal te zijn zeggen ze, mijn nicht besloot op die leeftijd zwanger te worden en meerdere grote veranderingen worden er dan gemaakt. Word je dan misschien echt volwassen? Hihi ik ben in ieder geval aardig op weg nu😉 en ik vind ieder mooi jaar er ook zeker weer een! En hoop een stijgende lijn voort te zetten🙂
      Het feestje vier ik in februari, kan ik nu eerst heerlijk van mijn eerste dagen als 25er genieten hihi liefs!

    • John, wat leuk om te horen!🙂
      Bedankt voor je lieve berichtje en wij gaan er zeker een heerlijke dag van maken! Ik kijk zo uit naar de infrarood sauna, heb jij die weleens geprobeerd? Zo fijn voor je spieren😉

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

