uitgelicht Bday

#Win | Een pakket van The Body Shop! [GESLOTEN]

Lieve volgers, vandaag heb ik een hele fijne win actie voor jullie. En wel van mijn favoriete shop The Body Shop! Wil je kans maken op dit mooie pakket dat ik voor jullie heb samengesteld, lees dan snel verder!

PrijsPakket

Omdat ik 28 januari vierde dat ik alweer 25 jaar ben geworden, ik inmiddels 63 volgers op mijn blog heb en 88 op Linda On A Mission heb ik een fijne win actie voor jullie! Ik vind dit persoonlijk mooie redenen voor een feestje😉 Ik heb even nagedacht wat een mooie actie zou zijn die dicht bij mij staat en dat moet dan wel iets van The Body Shop zijn! Een fijne, groene winkel met dierproefvrije producten, een winkel naar mijn hart met hele fijne producten. Hier kan je mijn ervaring met de Body Butters teruglezen en hier mijn ervaring over de Tea Tree skin care producten van TBS. Vandaag maken jullie kans op één door mijzelf samengesteld pakket van deze winkel. Een cadeau van mij aan mijn volgers!

Wat zit erin?
Een Papaya Body Butter 200 ml, Papaya Shower Gel 250 ml, Mango Lip Butter, Coconut Lip Butter & een Born Lippy Lip Balm (Stick Lychee – Shimmer).

Wat moet je doen?
♡ Volg Linda’s Lifestyle op Bloglovin‘.
♡ Like dit bericht op Bloglovin‘.
♡ Laat hieronder een berichtje achter.

Wat kan je doen?
♡ Volg Linda On A Mission op Bloglovin‘.
♡ Volg Linda op Instagram.
♡ Volg Linda op Twitter.

De actie loopt tot 9 februari, de gelukkige winnaar ontvangt 10 februari een mailtje van mij! Dus zorg wel dat je een geldig e-mail adres opgeef, anders kan ik je niet bereiken.

signature Lin

52 thoughts on “#Win | Een pakket van The Body Shop! [GESLOTEN]

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

