Michael Kors Sexy amber review blog

Sexy Amber | Michael Kors review

Sexy Amber, eind vorig jaar is dit parfum uitgebracht en ik vond hem thuis onder de kerstboom. Vandaag heb ik een review van dit fijne, karakteristieke parfum voor jullie!

Michael Kors Sexy amber review blogMichael Kors heeft parfums op de markt gebracht voor drie type vrouwen. Onder verdeeld in sexy amberglam jasmine en sporty citrus. 3 verschillende type vrouwen die ook perfect samen kunnen smelten tot één. Dan heb je een heerlijk parfum voor alle gelegenheden. Afgelopen kerst werd ik verblijd met Sexy Amber, en deze ga ik ook reviewen voor jullie.

Michael Kors Sexy amber review blogDsucces formule voor dit parfum bestaat uit:  weelderige ambergeur gecombineerd met muskus en sandelhout. Gekenmerkt door witte bloemen, sinaasappel en mandarijnen. Dit maakt het dus een fruitig en bloemig parfum wat niet te sterk en overheersend is maar wel karakter heeft. Dit komt naar mijn inzien voornamelijk door de muskus gecombineerd met sandelhout die het parfum een karakteristieke ‘houtachtige’ geur geeft. Al met al vind ik het een heerlijke en verleidelijke oriëntaalse geur. 

Michael Kors Sexy amber review blogHet flesje geeft je gevoel dat je goud in handen hebt. Het flesje doet mij dan ook gelijk aan een goudstaaf denken. Een luxe fles en een luxe verpakking voor een iets wat lux parfum. Elle NL omschreef oktober vorig jaar, net nadat het parfum uitgekomen is, het als een parfum voor de verwende neuzen. 

Michael Kors Sexy amber review blogConclusieDit parfum heeft mij aangenaam verrast en ik ben er dan ook heel erg blij mee. De geur is verleidelijk en de combinatie van de ingrediënten maken het voor mij een unieke geur. Ideaal voor een avondje uit, een feest of een diner. Momenten waarop je mooi gekleed bent, tel daar dit parfum bij op en je zal je niet snel zo sterk en vrouwelijk hebben gevoeld.

Ken jij de parfums van Michael Kors al?

signature Lin

Je kunt mij ook volgen op BloglovinTwitter en op Instagram

11 thoughts on “Sexy Amber | Michael Kors review

  1. Wauw, die verpakking!
    Moest wel even lachen om de naam.. vriendinnetje van me heet Amber.. Misschien moet ik haar deze parfum maar cadeau doen😉

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

