Birthday give ayway winnaar

Winnaar Birthday Give Away

Vandaag maak ik de winnaar bekend van de Birthday Give Away die gisteren is afgelopen. Ben jij benieuwd of jij de gelukkige winnaar bent van het door mijzelf samengestelde pakket van The Body Shop? Kijk dan verder! 

Klik hier wanneer je de video niet kan bekijken.

En inmiddels tikt de teller al 115 volgers op Bloglovin’ aan, hier ben ik onwijs blij mee! Super tof dat mijn blog hobby mag blijven groeien. En omdat mijn blog zo blijft groeien heb ik binnenkort weer een hele fijne winactie voor jullie.

Bedankt voor de vele leuke berichtjes die ik van jullie heb mogen ontvangen!

signature Lin

Follow on Bloglovin

11 thoughts on “Winnaar Birthday Give Away

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

