dip die fingers blog lorde

Nieuwe trend | Lorde nails!

Dip dye, een vrij bekende vorm van haarkleuring de laatste tijd. Maar er is nu een nieuwe vorm, na jaren van stilte omhoog gedoken! Zal deze vorm de moeite waard zijn? Ik maakte een mooi overzichtje voor jullie en ik ben natuurlijk heel erg benieuwd naar jou mening! Dip-dye nagels én vingers, dip or not to dip?

imageIs jullie iets opgevallen tijdens het optreden van Lorde tijdens de Grammy Awards dit jaar? Ze heeft namelijk niet met haar vingers in de asbak geroerd maar zet een oude, vergeten trend opnieuw neer. Namelijk zwarte nagels én vingers!
imageJa dames en heren, na het dip dye haar hebben we nu ook dip-dye vingers!

En langzaam aan word deze nieuwe trend steeds vaker gespot:
imageHet Japanse model Eriko Nakao showt haar dip-dye nagels/vingers.
imageIn 2012 verscheen deze look ook al eens op de catwalk bij de Aminaka Wilmont A/W show.
imageEn tijdens de show van Mara Hoffman in datzelfde jaar.
image‘Lorde nails’, is de nieuwe benaming van deze nieuwe opkomende trend. Het schijnt met Japanse henna aangebracht te worden en dat betekent dat je dus wel goed over je keuze na moet denken. Je krijgt het er niet snel en makkelijk meer af na het aanbrengen.

Op de catwalk geeft het iets extra’s, maar zullen mensen het in het dagelijks leven ook gaan dip-dyen?

dip dye 2Vind je zwart te heftig? Dan kan je het ook met andere kleuren proberen.

Wat vind jij van deze opkomende trend? 

De kop indrukken of druk gaan kleuren?

signature Lin

Follow on Bloglovin

Bron foto’s: 1, 2, 3, 4, 56, 7 & 8.

16 thoughts on “Nieuwe trend | Lorde nails!

  1. Ik zou zeggen, de kop indrukken. Op de catwalk of voor een fotoshoot vind ik het een ander verhaal maar om hier in real life mee rond te lopen? Nope, mij niet gezien.
    Goed weekend!

  2. Ik had haar optreden op Youtube bekeken en ik zat al met mn ogen te knijpen van: huh, wat heeft ze daar nou?! Maar toen ik wat reacties las begreep ik dat dr vingertoppen zwart waren. Vre-se-lijk! Echt, alsof je met je vingers in de smeer of olie heb gezeten en ze niet hebt gewassen. Nee niet mijn ding!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

