valentijn 6

Valentijn | Een extra toefje liefde

Je kan er vandaag niet meer omheen, het is Valentijnsdag! Een van de meest commerciële dagen in het jaar, maar nog steeds een gelegenheid waar wij graag gebruik van maken en ons gekwetst voelen als we niets hebben gekregen. Juist, die dag. Hoewel ik valentijn wél een beetje commercieel vind, vind ik het niet minder leuk. Een mooie dag om heerlijk samen te zijn en je agenda zonder excuus leeg te houden. En ja, met een druk bezette man aan mijn zijde vind ik dat best weleens fijn! En vandaag heb ik in-de-ban-van-valentijn-achtig-iets-artikel voor jullie! Juist omdat dat vandaag gedeeld mág worden. 

love heartVandaag heb ik een überschattig overzichtje van mijn liefdesnestje gemaakt voor jullie. En ondanks dat mijn lief en ik beiden graag foto’s maken denken wij er verstand van te hebben.. how little did we know! Toen ik met mijn neus het foto archief van 1 jaar en 76 dagen ongegeneerde liefde in dook kwam ik tot een schokkende ontdekking..

valentijn 8

valentijn 9

valentijn 13

valentijn 10

valentijn 12
Ik kom dus tot de conclusie dat wij beter een spiegel of een fotograaf mee kunnen nemen als wij samen op de foto willen! Ik ben erg benieuwd of het ons vandaag gaat lukken om een schattige foto te maken die in het YES-ze-zijn-eindelijk-gelukt-archief mag.

En nu we toch bezig zijn, ik heb nog wel een lekker Valentijnsnummer voor jullie!

Wat zijn jou plannen voor vandaag? Doe je iets speciaals met je lief of heb je een blind-date? Wij gaan vanavond heel origineel en geheel in valentijn-stijl naar de film! De première van endless love. Juist zoals ik al zei, geheel in de ban van valentijn én daar hoort een romantische film bij!

Wish you all a happy valentine!

signature Lin

7 thoughts on “Valentijn | Een extra toefje liefde

  1. Ik hoop jullie een fijne dag hebben gehad. Ben ook benieuwd of jullie een leuke foto hebben kunnen maken! Ik heb eerlijk gezegd helemaal niks met valentijnsdag. Ik doe net zo lief iets leuks op ieder andere dag van het jaar.

    • We hebben een poging gewaagd in de bioscoop, en ze zijn weer prachtig geworden haha
      En ik die ook heel erg graag leuke dingen op alle andere dagen, maar die kleine attentie op deze dag maakt Valentijn voor mij wel extra leuk🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

