BFFLOGO

Vlog | BFF event

Zaterdag, zondag en maandag staat de Rai in Amsterdam in het teken van fashion, beauty en de huishoudbeurs! Ik heb mijn bezoek zaterdag aan dit event vastgelegd voor jullie en je kan dit bekijken op mijn blog! Enjoy🙂

Klik hier als je de video niet kan bekijken.

Zaterdag reisde ik met een vriendin af naar Amsterdam om een bezoekje te brengen aan het BFF Event, En ik wil Dagmar nogmaals bedanken voor de kaarten die ik via haar blog ‘ By Dagmar Valerie’ heb gewonnen. Heel erg tof dat ik hier op deze manier naartoe kon gaan. Deze dag stond in het teken van beauty, fashion en de huishoudbeurs.

Hoe vond jij het BFF event?

signature Lin

Follow on Bloglovin

6 thoughts on “Vlog | BFF event

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

