loods 5 new in shoplog blog

New In | Loods 5 Shoplog

Eind januari reisde mijn mams, lief en ik af naar Sliedrecht om een bezoekje te brengen aan de geliefde winkel Loods 5. Ik ga hier altijd graag winkelen, vind het namelijk heerlijk om rond te snuffelen tussen mooie designer items die ze daar verkopen. Vaak schrik je je rot van de prijs (of mijn smaak is gewoon duur) maak ook vele leuke artikelen met een leuk prijsje kom je tegen. Mijn verjaardagscadeau mocht ik hier uitzoeken en zelf shopte ik met mijn vriend ook wat leuke spulletjes. Deze laat ik vandaag graag aan jullie zien!

New In | Accessoires

Loods 5 shoplog New In blog2 luik fotolijstje met hartvorm.

Loods 5 shoplog New In blog

Loods 5 shoplog New In blogIk weet nog niet precies wat ik met dit kleine vogelkooitje ga doen. Wat ik wel heel erg leuk vind is dat dit weer helemaal terug komt en ik deze accessoires ook bij mijn oma thuis, van vroeger, nog terug vind.

Loods 5 shoplog New In blog

Loods 5 shoplog New In blog

Loods 5 shoplog New In blogEen mooie aanvulling voor bij mijn horloge box van Riverdale. Deze jewelry box is van het merk Collectione en kreeg ik als verrassing tijdens het winkelen van mijn lief.

Loods 5 shoplog New In blogLeuke decoratie voor op de cupcakes die ik maakte voor mijn verjaardagsgasten.

Loods 5 shoplog New In blog

Loods 5 shoplog New In blogIk vind het effect van deze kaarsenhouder zo leuk, het is net alsof er steeds figuren dansen op de muur.

Het verjaardagscadeau

kast loods 5

kast loods 5

kast loods 5Dit pareltje, de Factor Bookcase, is het geworden. We hebben vele kasten bekeken waar mijn Nespresso apparaat op zou kunnen staan en waar ik de kopjes en glazen in kan zetten. Bij deze kast was het liefde op het eerste gezicht. Vooral de combinatie met het ruw ogende hout en het metaal vind ik erg mooi. En past perfect bij de oude houten balk met ijzerwerk die door de kamer loopt. Mams, paps en Bas, nogmaals heeeeeel erg bedankt!🙂

De kosten
Vele items vonden wij in de sale. Het zijn allemaal cadeautjes die ik als verrassing kreeg van mijn lief. Doordat ik ze zelf uit heb gekozen weet ik de prijzen nog en wil ik jullie laten zien dat je ook leuk én betaalbaar kan shoppen bij een winkel als Loods 5.
2 luik fotolijstje: afgeprijsd naar €4,95
Vogelkooi: afgeprijsd naar €5,95
Waxinehouder: afgeprijsd naar €4,50
Juwelry box groot: €29,95
Happy Birthday candles: afgeprijsd naar €1,50

Shop jij weleens bij Loods 5?

signature Lin

Je kunt mij ook volgen op Bloglovin‘, Twitter en op Instagram.

21 thoughts on “New In | Loods 5 Shoplog

  1. Oh, die kast is leuk joh! Het is jammer dat wij er geen plek voor hebben, nogal veel schuine muren, maar anders… Nou ja, Sliedrecht of Zaandam is helaas ook niet echt dichtbij…

    • Erg hé. Ik pakte hem, zette hem weer terug, liep weg, en weer heel snel terug. Om vervolgens weer even te gaan staan twijfelen. Hij is zo leuk, maar wat ik ermee ga doen? Haha geen idee! Maar leuk is ie wel en hij staat mooi te wezen in de wok kamer hihi

  2. Ik heb nog nooit bij Loods 5 geshopt, maar ik hoor er altijd veel goede verhalen over. Een vriendin van mij komt er ook altijd graag. Ik heb zelf lang geleden een grote ‘vogelkooi’ gekocht, ik vind ze altijd zo heerlijk dromerig. In de zomer zet ik hem buiten op tafel neer met een kaars erin.
    Het houten lijstje en de kaarsenhouder vind ik de leukste items die je geshopt hebt! En wat een gave kast! Wat bof je dat je die hebt gekregen🙂

    • Dat is inderdaad een leuk idee om er een kaars in te zetten. Daar is deze alleen wel iets aan de te kleine kant voor. Ik heb nog geen idee wat ik erin ga doen, maar het was liefde op het eerste gezicht hihi Erg romantisch ook🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

