foto (1)

New In | Aankopen BFF event & huishoudbeurs

Afgelopen zaterdag reisde ik met een vriendin af naar de Amsterdam Rai. Hier werd voor de 96e keer de huishoudbeurs gehouden. Nieuw is het BFF event wat de eerste 3 dagen van de beurs geopend was voor meiden van 13-25 jaar. No moms and trolleys aloud, YES! Vandaag laag ik jullie in een shoplog zien wat ik dat weekend kocht! 

13Zondag liet ik jullie in een filmpje al een sfeer impressie van mijn bezoek aan de Huishoudbeurs en het BFF event al zien. Vandaag laat ik jullie aan de hand van foto’s mijn aankopen op dit event zien. Ik ben heel bescheiden gebleven omdat dit event eigenlijk precies in mijn Buy Nothing New Month valt (hóe durven ze!). 

1Graaien geblazen bij de stands van FOGAN Cosmetics, hier stonden er maar liefst 3 van! Alle make-up koop je namelijk voor €1,-! Lieve kleurtjes voor op de teennagels en mooie pastelkleuren (vallen iets donkerder uit op de foto zie ik nu), deze wilde ik al een poosje heel graag kopen.

2Nog meer lakjes, ook voor €1,-.
Totale schade: €7,- voor 7 lakjes. Not bad!

7Nagelriem verzorger. Ook bij de stand van FOGAN Cosmetics, ook voor €1,-.

4Mijn eerste budget blush, ik ben hier heel benieuwd naar. Ook deze is van FOGAN Cosmetics en kost €1,-.

5Powder van FOGAN Cosmetics. €1,-

6Een klein oogschaduw pallet. Net als bovenstaande artikelen kostte mij dit €1,- en voor die prijs wil ik hem heel graag uitproberen!

89Ook de haar artikelen zijn beiden €1,-.

10De stand van Blond Amsterdam was druk bezocht. In de hal bij binnenkomst stonden limited editions van Blond Amsterdam. De opbrengst van deze kopjes gaat naar het Emma kinderziekenhuis. Een goed doel wat ik graag wil steunen. Hij is te koop voor €8,95.

foto
Ik vind dat ik het erg netjes heb gedaan. Als je naar de cijfers kijkt van de huishoudbeurs geeft een gemiddelde shopper zo’n €101,- en dat is goed voor een totale omzet van 22 miljoen!

Binnenkort verschijnen er reviews van een aantal gekochte producten op mijn blog. Ik ben namelijk erg benieuwd hoe FOGAN Cosmetics mij gaat bevallen. Snel meer😉

signature Lin

Follow on Bloglovin

18 thoughts on “New In | Aankopen BFF event & huishoudbeurs

  1. Wat zien de nagellakjes er leuk uit. Zijn de producten ook goed gemaakt? Ik bedoel, zijn ze niet getest op dieren? Net zoals Essence, die producten zijn ook altijd spotgoedkoop maar ik weet nooit zo goed wat ik er precies van moet denken. Hoewel, ik koop het wel hoor!🙂 Maar vraag me toch altijd af hoe dat nu zit… Zo van: Zullen ze stiekem de wet ontduiken via een maas in de wet? Je kan je bijna niet voorstellen dat ze het kunnen verkopen voor zo weinig, toch!? Maar hoe dan ook, ik ben echt een nagellak addict dus ja! Heel leuke kleurtjes!!! (Hier is een klein gedeelte van mijn nagellak stash: http://mrsstilletto.blogspot.nl/2011/08/28-augustus.html )

    • Dat vind ik nou ook écht een huishoudbeurs waardig item. Alleen daar te verkrijgen en voor een goed doel🙂 wat mij betreft mogen ze meer van zulke unieke spullen daar verkopen😉

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

