TBS lip balm honey mania

Lip verzorging | Honeymania van TBS

Dat ik dol ben op de producten van The Body Shop is geen nieuws. Wat wel nieuw is voor mij, is de Honeymania lipbalm. En na een aantal weken van uitproberen heb ik vandaag een review voor jullie. Benieuwd hoe de lip balm mij bevalt? Lees dan verder!

2Na de Honeymania Body Butter (waar ik overigens heel erg tevreden over ben) wilde ik heel graag de lip balm proberen. Ik begin honing namelijk steeds meer te waarderen en was daarom erg benieuwd naar dit product.

Wat zegt The Body Shop:

Deze luxueze Lip Balm bevat Community Fair Trade-honing, gemaakt van de nectar van duizenden wilde bloemen. Verzorg je lippen goed met deze Lip Balm met een zoete, bloemachtige geur en zorg dat je altijd ‘kissable lips’ hebt!

Wat zegt Linda:
Allereerst de geur, ik weet niet of het door de bloemenhoning komt, maar hij ruikt erg bloemig met een vleugje honing. De verpakking is vrolijk geel, en sluit goed. De substantie is dik en hij zal daarom ook niet gaan lekken. Waar ik zelf een heel groot voorstander van sticks ben is dit potje dus nieuw voor mij. Ik gebruik het potje dan ook alleen thuis nadat ik mijn handen heb gewassen, met oog op bacteriën etc.
Je hebt maar een klein beetje nodig van het product om je lippen goed in te smeren. Ook op je lippen is de geur erg fijn en niet overheersend. Je lippen voelen direct fijner aan, mijn droge lippen worden beter gehydrateerd en ook voor het aanbrengen van een lipstick is deze goed geschikt.

5Ingrediënten: Vitis Vinifera Seed Oil/Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil/Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Hydrogenated Castor Oil, Cera Alba/Beeswax/Cire d’abeille, Parfum/Fragrance, Synthetic Wax, Tocopheryl Acetate, Ammonium Glycyrrhizate, Mel/Honey/Miel, Tocopherol, Limonene, Benzyl Benzoate, Linalool, Geraniol, CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77492/Iron Oxides, CI 19140/Yellow 5 Lake, CI 77491/Iron Oxides.

4Conclusie:
Ik vind de lip balm met mijn altijd droge lippen, heel erg fijn! Hij staat standaard naast mijn bed om hem voor het slapen aan te brengen. Ook vind ik het erg fijn om voor het aanbrengen van lipstick een laagje Honeymania aan te brengen. In mijn tas gaat hij helaas niet mee, met koude vingers smeert hij niet en met mijn lichtelijke vorm van smetvrees (met oog op mijn verstoorde immuunsysteem) gebruik ik onderweg en buiten het huis liever gewoon een stick in plaats van dit potje.
Omdat hij heel zuinig is in gebruik gaat een potje van 10ml dan ook erg lang mee.

signature Lin

Follow me on Follow on Bloglovin

5 thoughts on “Lip verzorging | Honeymania van TBS

  1. Klinkt goed! Dat je over de hygiëne nadenkt (ook al is dat voor jou noodzakelijk), vind ik een grote plus! Ik kan nl tegenwoordig niet meer zoveel hebben op mijn lippen door verminderde weerstand. Heel irritant!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

