20140225-200720.jpg

Budget Make-up | Fogan Cosmetics Blush

Vandaag in de review, de budget blush van Fogan Cosmetics! Hardstikke leuk goedkope make-up, maar werkt het wel? En kan je er een mooie look mee maken? Lees het op mijn blog!

1Op de huishoudbeurs scoorde ik deze budget blush van Fogan Cosmetics. Het leuke van dit merk is dat alle artikelen €1,- kosten. En zo’n koopje kan ik dan niet laten liggen! Vandaag laat ik jullie de foto’s van dit product zien en maakte ik een look met deze blush.

5De verpakking is niet heel bijzonder maar wel netjes. Hij is van plastic, doorzichtig aan de bovenkant en zwart aan de onderkant. Ook is het een sluiting van likmevestje. Hij valt dicht en daar is alles mee gezegd.

3Ik ben geen deskundige in het omschrijven van ingrediënten. Waar ik zelf altijd wel op let is of er phenoxyethanol in zit. Dit is een stof die als eigenschap heeft om bacteriën te doden, aan phenoxyethynol worden echter ook bijwerkingen toegeschreven zoals irritatie, uitdroging (door de licht ontvettende werking) of lokale roodheid. En dit is dus ook bij mij het geval. En tot mijn verbazing zit deze stof er niet in.

4De blush zelf vind ik een mooie roze kleur hebben, een echt lente kleurtje! Ook bevat de blush hele kleine glitters en ik ben erg benieuwd of je deze een mooie lichte finish geven na het aanbrengen. De geur doet mij alleen wel aan de make-up denken die ik vroeger als klein meisje gebruikte. Is dit normaal bij goedkope make-up?

6Ready to put the blush to the test!

9Deze blush heeft mij erg verrast! Ik vind de kleur erg mooi en geeft mij een zomers gevoel. Let er alleen wel op dat je voor het opbrengen weinig blush aanbreng op je kwast of hem goed aftikt, anders is de kleur erg hard.

10

11Conclusie:
Deze blush heeft mij erg verrast en dat voor de prijs van €1,-! Ik vind de kleur mooi en zomers en zeker geschikt voor dagelijks gebruik, het geeft je gezicht een mooie gezond ‘Hollands’ kleurtje. Make-up van Fogan Cosmetics is ook online verkrijgbaar voor dezelfde fijne prijs.

Ken jij de make-up van Fogan?

signature Lin

Follow on Bloglovin

9 thoughts on “Budget Make-up | Fogan Cosmetics Blush

  1. Ik heb het inderdaad zien staan op de HHB, maar heb niets gekocht ( liep te slepen met van alles en nog wat, haha en een buurvrouw) en heb gedacht, die prijzen…nouh zou dat wel wat zijn?…en dan lees ik zoiets leuks en positiefs erover…Leuk

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

