Viva glam  uitgelicht

MAC | Viva Glam Rihanna

Vandaag review ik een lipstick voor jullie. En wel een hele speciale, het is namelijk de MAC Viva Glam by Rihanna! Nadat ik bij de andere lipsticks van MAC en Rihanna steeds mis greep heb ik dit pareltje eindelijk in handen gekregen. Ik hoop dat hij al mijn verwachtingen waar maakt en kon niet wachten om hem uit te proberen! In dit artikel ga ik deze lipstick in ieder geval reviewen voor jullie!
Viva glam 1Daar staat hij dan, mijn eerste Rihanna lipstick en ook mijn eerste MAC lipstick! Na vele goede reviews te hebben gelezen en de mooie foto’s te hebben gezien van MAC wist ik het zeker, ik moest ook echt een MAC aan gaan schaffen. Nadat ik mis greep bij de Riri Woo was ik dolgelukkig toen mijn vriend vertelde dat hij deze wél had kunnen bemachtigen. Woensdag kreeg ik hem binnen en vandaag heb ik de review voor jullie. 

viva glam 7Erg leuk detail vind ik de handtekening van Rihanna! En dit maal alleen op de huls.

viva glam 4Een overzicht met de ingrediënten. 

viva glam 13En dan de huls, niet de klassiek zwarte huls van MAC maar een costum made huls by Rihanna. En ik hou ervan, een mooie opvallende kleur! 

Viva glam 8De lipstick is blauwrood met een frosted finish. 

viva glam 11

Linker foto: Links; 1 laag Viva Glam aangebracht. Rechts; 2 lagen aangebracht. Zonder flits.
Rechter foto: Links; 1 laag Viva Glam aangebracht. Rechts; 2 lagen aangebracht. Met flits.

Je ziet dus dat de pigmentatie na 1 laag al bijna volledig is, om het mooiste effect te behalen breng ik zelf 2 lagen aan. Op de foto met flits zie je de mooie finish goed met een mooie subtiele glitter. De substantie is romig en dat maakt dat de lipstick erg fijn aanbrengt en goed blijft zitten, ook droogt hij mijn lippen niet uit.
viva glam 5De MAC Viva Glam Rihanna lipstick kost €18,50. En de collectie is uit te breiden met een lipglass en deze kost €17,50. De opbrengst van deze collectie gaat naar  het MAC Aids Fund.

viva glam 15 1

viva glam 16 1Zoals je ziet is de dekking erg mooi!

viva glam 14 1Conclusie:
Ik ben heel erg blij met mijn eerste MAC lipstick. De kleur vind ik prachtig en dat de lipstick mijn lippen niet uitdroogt vind ik een heel erg groot pluspunt. De kleur blijft 3-4 uur mooi zitten. De subtiele glitter vind ik erg mooi en dat maakt dat ik deze lipstick vaak zal gaan dragen!

MAC Viva Glam is verkrijgbaar bij de MAC counters in de bekende winkels en online bij MAC,en de Bijenkorf.

Heb jij jou Viva Glam al aangeschaft?

signature Lin

Je kunt Linda’s Lifestyle volgen op Bloglovin’, Twitter & Instagram!

12 thoughts on “MAC | Viva Glam Rihanna

  1. Wauw meid, stunning, wat een prachtige kleur!
    Staat je goed knapperd!

    Ik heb net even gekeken, ik heb de A22 Toxic Tale

    Deze gaat in ieder geval op m’n verlanglijstje. Wat is de kleurcode trouwens?

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

