New In | Zara, I AM en Pull & Bear

Vandaag laat ik jullie mijn aankopen zien die ik afgelopen weekend in Antwerpen heb gekocht. Met items van de Zara, I AM jewelry en Pull & Bear. Bekijk ze op mijn blog!

Shoplog | Zara, I AM en Pull & Bear

Wat hou ik toch van Antwerpen. De stad, de mensen, de winkels, die combinatie maakt het steeds weer de moeite waard om een ritje te maken en de Belgische grens over te steken. Afgelopen zaterdag heb ik sinds een hele lange tijd weer eens goed geshopt! Ik bracht een bezoekje aan Lush, TBS, kocht heerlijke dingen in China Town, een aantal design items maar vandaag laat ik jullie eerst mijn fashion aankopen zien! We sliepen in een fijn hotel en liepen zondag nog even rustig door de stad om weer op tijd de trein richting huis te pakken.

Ik ben onwijs blij met mijn aankopen en kan daarom niet wachten om ze met jullie te delen.

Klik hier wanneer je de video niet kan bekijken.

De video staat niet op mijn YouTube kanaal omdat de muziek niet ondersteund wordt, maar ik de video wél op dat nummer heb gemaakt. Volgende video’s zullen wel weer op mijn YouTube kanaal verschijnen. 

signature Lin

Volg jij mijn blog al op Bloglovin

10 thoughts on “New In | Zara, I AM en Pull & Bear

  1. Goed geslaagd hoor! Ik vind Belgische steden ook altijd erg leuk, toch net even weer wat andere boetiekjes dan hier, wat dat betreft wel jammer dat het voor ons niet echt naast de deur is…

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

