6

New In | & Other Stories cameratas

Het in maart 2013 gelanceerde merk & Other Stories is de jongste keten van de H&M groep. Dit merk is iets luxueuzer dan H&M en de items zijn nog steeds betaalbaar. Ik kocht er mijn nieuwe cameratas en deze wil ik graag aan jullie laten zien!

6Op de blog van Liset (Beautydagboek) zag ik een blog over haar nieuwe aanwinst, deze cameratas in het zwart. En na het bekijken van de foto’s was ik meteen om! Ik bestelde deze bordeaux rode leren cameratas in de webshop van & Other Stories. Hij werd snel en netjes geleverd in een mooie grote door. Hij was goed verpakt in plastic en om de tas zat een mooie linnen tasje om beschadigingen te voorkomen.

7Het is een schoudertas, maar deze is niet verstelbaar. Het rode leer vind ik erg mooi en sjeik in combinatie met het goud. Voorop de de tas zit een extra vakje waar je gemakkelijk geheugenkaarten en een extra batterij in kwijt kan.

1

2

4De tas is ruim genoeg voor mijn spiegelreflex met een niet al te grote lens. De verdeler zit met drukkers vast en kan er dus uitgehaald worden. Naast mijn camera kan ik er ook nog extra accessoires in kwijt. En hiernaast kan je deze tas natuurlijk ook als gewone tas gebruiken, je maakt er een fijne statement mee!

5

3Ik ben erg verrast door dit nieuwe merk, de keuze aan items, de service en het product is

9

8

10Ik kocht deze tas in de sale, hij was afgeprijsd van €145,- naar €44,- en dat wilde ik heel graag uitgeven voor deze beauty. De kwaliteit is goed en hij is makkelijk in gebruik.

Ben jij bekend met & Other Stories?

signature Lin

Volg jij Linda’s Lifestyle al op Bloglovin’?

9 thoughts on “New In | & Other Stories cameratas

  1. Ik vind hem erg mooi! Ik ga binnenkort naar Berlijn en ik zoek ook nog zo’n tas. Mijn huidige cameratas is een echte cameratas en enkel en alleen voor de camera bedoeld. Ik raak er dus mijn portemonnee niet in kwijt😦 Vandaar dat ik op zoek ben naar een alternatief!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

