UITGELICHT 2

Beyoncé | Get ready with me

Beyoncé is enorm gegroeid als vrouw nu zij moeder is geworden. Ze zegt dat deze gebeurtenis haar dichter bij zichzelf heeft gebracht, als persoon en in haar vrouwelijkheid. Haar visuele album laat zien dat zij haar imperfecties en onzekerheden heeft omarmd en durft zich nu, na al vele succesvolle jaren, helemaal aan ons te laten zien. Hier verteld ze uitgebreid over in de 5 delige serie over haar nieuwe album; Beyoncé. Ik vind haar inspirerend en vooruitstrevend, en met haar nummers laat zij steeds weer een deur zien naar een ontdekkingsreis over jezelf. En als ik zeg dat ze een inspiratiebron is praat ik vast en zeker niet alleen voor mezelf.

beyonceNa twee fantastische optredens in april 2013 staat zij aankomende twee dagen te schitteren op hét podium van Amsterdam, het Ziggo Dome. Vorig jaar had ik het geluk dat ik erbij aanwezig mocht zijn en ook morgen reis ik af naar Amsterdam. Jay! Haar nieuwe album staat op repeat en alle videoclips zijn al meerdere malen de revue gepasseerd en bestudeerd. Het word tijd om met zijn allen in de stemming te komen voor haar optreden, en daarom heb ik een heerlijk overzicht gemaakt voor jullie met nummers van haar nieuwe album!

 

 

Hiernaast zijn nummers als Haunted, Mine & Flawless, voor wie ze nog niet kent, echte aanraders om het album te kopen! Hier staat het album voorlopig 24/7 op repeat😉 En voor de ladies die de komende twee dagen in Amsterdam te vinden zijn, hier een aantal danspasjes voor Flawless. Queen B, we’re ready for you! 

#BeyGood
Beyoncé lijkt alles te hebben en ik ben zelf heel erg benieuwd wat deze dame allemaal in haar kledingkast heeft hangen. Ik vind haar stijl namelijk geweldig, juist omdat zij zoveel stijlen mixt. Ondanks dat heeft zij oog voor mensen die het minder hebben en steunt met haar tour in Nederland de Amsterdamse kringloopwinkel Juttersdok. Doneer kleding of geld en maak kans op een upgrade bij het concert. Neem jij iets mee om te doneren? 

1387201956_beyonce-zoom

Wat is jou favoriete nummer van Beyoncé?

En voor iedereen die naar de show gaat, have fun ladies!

signature Lin

Bron afbeeldingen 1 & 2.

12 thoughts on “Beyoncé | Get ready with me

  1. Loooove Beyonce! Ze is zo’n grote inspiratie van me! Ik vind eigenlijk al haar nummers geweldig, Halo en If I Where A Boy vind ik nog steeds fantastisch. Drunk In Love staat altijd op repeat als ik me klaar maak voor een feestje haha

  2. Wat gaaf dat ze een goed doel wilt helpen. Daar houd ik nou echt van. Keepin it real!🙂 Anyway, ik ben eerlijk gezegd niet zo’n Beyonce fan, maar ik geef dan weer wel toe dat als ze een Greatest Hits CD zou uitbrengen, ik deze zou kopen! Want ik vind haar hits toch altijd wel lekker klinken, maar een cd speciaal van haar aanschaffen is niet zo mijn ding. Maar gelukkig maar, het zou zo saai worden als we allemaal fan van dezelfde mensen zouden zijn. Veel plezier morgen!

    • Dan zal het inderdaad erg saai worden en dan word het ook vast nog lastiger om kaartjes te krijgen voor haar tour hihi🙂
      En dank je wel, ik gok dat het met haar hits en goede performance vast goed gaat komen😉

  3. Ik ken echt niemand die zo inspirerend, intimiderend en ronduit onmenselijk geweldig over weet te komen als zij. De dingen die ze doet, en de afdruk die zijn gaat achterlaten in de levens van ontzettend veel mensen – jaloersmakend.
    Ik wil ook naar dat concert!

    Veel plezier!

    • Amen! En je hebt helemaal gelijk! Alles wat ze aanraakt veranderd in goud en ik ken maar weinig mensen die niet in haar schoenen zou willen staan😉

      Dank je wel meid en hopelijk ben jij er ook bij de volgende keer!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

