6

Review | Colourglide lipstick TBS + WINactie! [gesloten]

“Jaarlijks smeren wij vrouwen bij elkaar voor zo’n 15 miljard euro op onze lippen” – een mooie quote die ik vond in de laatste LINDA. meiden. Dat vele meiden en vrouwen dol zijn op lip verzorging in alle vormen mag dus duidelijk zijn. Het leuke van lipstick is dat ze in alle kleuren, vormen, maten en prijsklassen te verkrijgen zijn. En om de kosten voor jou en beetje de kop in te drukken heb ik een mooie winactie voor jullie. Vandaag review ik twee colourglide lipsticks van The Body Shop voor jullie en kun je er twee winnen. Hit read more to continue!

Colourglide lipstick 

8Vandaag review ik twee fijne lipsticks die ik dagelijks best veel draag. En omdat ik er zelf zoveel draag plezier van heb, vooral omdat de kleuren erg draagbaar zijn, vind ik het leuk om twee lezers blij te maken met een mooie lipstick. Maar, eerst een review!10De lipsticks hebben een boter-achtige structuur en zijn daarom fijn om aan te brengen, ze beloven goed gepigmenteerd te zijn (de ene kleur wat beter dan de ander), zijn dermatologisch getest en beloven uren te blijven zitten. En omdat ze van TBS zijn worden ze niet op dieren getest, iets wat ik erg belangrijk vind!

42. Dusk pink

7De zilveren huls oogt vrij lux en netjes. De dop sluit goed en voelt ook niet licht en goedkoop aan. Hij is praktisch en hier heb ik eigenlijk niets op aan te merken. 5De kleur vind ik erg mooi en subtiel, in het echt is de kleur iets meer peachy roze dan hier op de foto naar voren komt (ik vind deze felle zon erg lastig om te fotograferen) en heeft een mooie glans. Hierdoor vind ik de kleur erg fijn voor overdag. Hij dekt niet direct na een keer aanbrengen en mijn voorkeur gaat dan ook naar twee lagen. Wel ben ik erg tevreden over de houdbaarheid waardoor die toch snel zo’n 3 uur meegaat. De lipstick is stevig maar toch romig, brengt fijn aan en de lipstick voelt zacht aan. De lipstick belooft te hydrateren, ik krijg er inderdaad geen droge lippen van! 12 dusk pink

06. Clover pink

9

3 donkersteDeze romige lipstick voelt ook boterzacht aan, hierdoor dekt hij na een keer aanbrengen ook erg goed. Ook deze lipstick vind ik persoonlijk heel mooi kleuren en heeft geen overdreven glans, ik vind hem zelf vrij nude. Ik draag hem erg graag in combinatie met een ooglook gemaakt met het Naded 2 palette. Voelt fijn aan op de lippen, blijft goed zitten (zeker zo’n 3 uur) en droogt mijn lippen niet uit.

11

15De beide lipsticks geswatcht.

Win!

14Omdat ik heel erg blij ben dat mijn blog steeds beter begint te lopen en meer vorm begint te krijgen en dat wil ik met jullie delen. Ik maak met ontzettend veel plezier al mijn artikelen en ik ben onwijs blij met alle leuke reacties die ik van jullie terug krijg. Daarom geef ik van beide gereviewde lipsticks een exemplaar weg! De lipcolours liggen niet meer in de winkels en daarom vind ik het extra leuk om er iemand blij mee te maken!

Hier nogmaals een duidelijk overzicht met de kleuren:

collage

Wat moet je doen?
♡ Volg Linda’s Lifestyle op Bloglovin.
♡ Like dit bericht op Bloglovin.
♡ Laat hieronder een berichtje achter en geef aan welke lipstick je zou willen winnen.

Wat kan je doen?
♡ Volg Linda op Instagram.
♡ Volg Linda op Twitter.
♡ Mocht je voor beiden mee willen doen, geef dat apart aan, dan tel ik je twee keer mee.

De actie loopt t/m 4 april de winnaars ontvangen 5 april een mailtje van mij! Dus zorg wel dat je een geldig e-mail adres opgeef, anders kan ik je niet bereiken. Voor wie naast de pot piest, in Rosada zijn deze lipsticks ook nog te verkrijgen, so that you know😉

signature Lin

13 thoughts on “Review | Colourglide lipstick TBS + WINactie! [gesloten]

  1. Ohhh, wat een mooierds, natuurlijk doe ik graag voor beide mee, ( ik kan gewoon niet zo heel goed kiezen tussen beiden) ik volg je al een tijdje op Bloglovin en heb dit artikel ook een like gegeven…Instagram en twitter heb ik niet, dus het gaat niet lukken je ook daar te volgen….

    groetjes Petra

  2. Wouw deze lipsticks zien er goed uit! Jammer dat ze niet meer verkocht worden😦 Ik doe graag mee, ik volg en like je op bloglvin, veel succes!

  3. Wonderfull Wednesday/Facebook,Twitter tweetsnr 57 en 86 onder MissMomzy,Bloglovin nummer 7,Pinterest onder DinyG,google+,Instagram onder missmomzymom. en verder onder Dinie Gijsberts/ Ik wil graag meedoen voor beiden😀

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

