layout-5_final.png

Verhuisbericht!

Je ziet het goed, Linda’s Lifestyle is omgetoverd naar Lifestyle By Linda! Ik heb de stap genomen om een eigen domeinnaam te kopen en deze te koppelen aan mijn blog. Dit stond al een poosje in de planning, de vorige naam was namelijk niet naar mijn zin en met hulp van mijn lief is het dan eindelijk gelukt. 3000 hoeraatjes en een vreugdedansje! 

Met de hulp van mijn handige lief is er ook een nieuwe banner gekomen. Deze is er tijdelijk tot de gehele nieuwe layout af is, achter de schermen wordt er nog ‘druk’ gewerkt aan een nieuwe stijl, een met meer mogelijkheden en die dichter bij mijzelf staat. En tot die tijd heeft mijn blog toch even een nieuw jasje! Zelf ben ik heel erg blij met deze veranderingen, mijn eigen plekje op het web.

Oud versus nieuw!layout linda
Layout 5_final


Wat veranderd er?
Inhoudelijk zal er niets veranderen, mijn blog blijft een Lifestyle blog gemixt met een vleugje Beauty, Travel en Mindstyle. Via deze blog laat ik jullie een stukje van de wereld zien door mijn ogen en zal ik eerlijke reviews blijven schrijven, naast berichten die mij persoonlijk erg blij maken.

Natuurlijk hoop ik dat jullie mijn nieuwe banner net zo mooi vinden als ik, en met veel plezier mijn blog blijven bezoeken! Heb je op of aanmerkingen, verzoekjes of een briljant idee, dan mag je het mij natuurlijk laten weten. Hier ben ik alleen maar mee geholpen.

En dit bericht kan ik niet afsluiten zonder deze mooie mijlpaal!
150 volgers Bloglovin´

150 volgers op Bloglovin’! Jeetje wat vind ik dit TOF en GAAF! Super bedankt allemaal! Het bloggen brengt mij nog steeds meer dan ik had kunnen dromen, dit is echt de fijnste hobby die je kan hebben🙂 Maar dat is vast geen nieuws voor jullie hihi!

signature Lin

 

8 thoughts on “Verhuisbericht!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

