20140408-130759.jpg

Wishlist | Dromen over mooie spullen

Dromen over mooie spullen, dat is een guilty pleasure waar velen van ons zich schuldig aan maken. Lekker materialistisch, I know,  maar zo nu en dan mag dat wel. Je moet immers wat te dromen hebben en een reden om te sparen, iets wat tijdelijk erg goed is voor je portemonnee! Benieuwd voor welke items ik het liefst gelijk naar de winkels toe ren? Ik maakte er een blogje over!

20140408-122856.jpg

 

| 1. De Lorde lijn  die MAC deze zomer gaat lanceren. Lorde & MAC, do I need to say more? | 2. Al is het alleen maar om mijn UD Naked stash aan te vullen, en omdat ik het design prachtig vind. Alleen al daarom wil ik deze Pressed Finishing Powder aan mijn collectie toevoegen.

| 3. Mijn Coolpix camera van Nikon heeft na jaren trouwe vakantie en party-fotodienst onze relatie verbroken, en weigert zo nu en dan scherp te stellen en geluid op te nemen. Voor tripjes en video’s zal ik deze beauty graag in mijn winkelmandje werpen! | 4. Een nieuwe trolley, tijdens mijn laatste trip naar Brussel trok de behulpzame taxichauffeur het hengsel aan de bovenkant kapot. Dé reden om eindelijk een nieuwe te kopen.

| 5.
Dit über schattige Ipad mini hoesje zag ik op de Blog van Anne Solveig en ik werd verliefd. | 6. Raspberry en TBS, deze lijn lijkt mij heerlijk! De Bodybutter, scrub en het parfum wil ik heel graag uitproberen en mij onderdompelen in framboosjes, hmmmmm.

| 7. Dé perfecte boyfriendjeans met veel gaten. Ik gooide afgelopen januari mijn oude weg (ik dacht dat het niet meer kon) en daar kwam het nieuws, gaten en een boyfriendjeans zijn hip! *Slaat zichzelf even voor het hoofd* | 8. Ik ben geen lipgloss fan, maar van UD koop ik ze graag, want wat zijn ze mooi.

| 9.
Een lipstick van YSL, het design, de verhalen erover.. Yes, I want!

(Man Bijt Hond stem) Linda vraagt zich af:
Wat staat er op jou wishlist? 

signature Lin

11 thoughts on “Wishlist | Dromen over mooie spullen

  1. Leuk lijstje! Ik wil nog dolgraag een paar pumps, kleur ben ik nog niet over uit, slippertje voor de zomer natuurlijk, nieuwe telefoon maar nog geen idee welke, ach ja, er is genoeg…

    • Schoenen, daar heb je er ook nooit genoeg van hé..😉
      En een nieuwe telefoon uitzoeken vind ik ook altijd erg lastig. Wanneer ik al een poos een abonnement heb zie ik zoveel mooie telefoons en tegen de tijd dat mijn abbo afloopt lijken de fijne telefoons ineens ver te zoeken. Dilemma’s van het leven, je kent ze wel haha

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

