OOTD

OOTD | Ready for Spring

Het leek mij erg leuk om weer eens een OOTD artikel te maken. Het zonnetje scheen, de natuur komt weer tot leven en de temperaturen zakken weer iets na fijne warme, haast zomerse dagen. Dat vraagt om foto’s! En dus nam ik mijn mams mee naar buiten om samen foto’s te manen. Mijn nieuwe Gabardine van de Zara is zeer geschikt voor dit weer en deze jas heb ik jullie nog niet laten zien. Deze zie je voorbij komen samen met nog twee nieuwe items. Enjoy!

OOTD
Ik draag:
Beanie – ‘B’ Patch
Statement necklace – Pull & Bear
Jas – Zara Gabardine
Jeans – G-Star
Schoenen – Esprit

En het mooie model bij mij op de foto is Floyd!

12OOTDOOTDOOTDOOTDOOTD6OOTD
Geniet jij ook zo van de lente?

signature Lin

9 thoughts on “OOTD | Ready for Spring

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

