uitgelicht 2

Review | Fogan Cosmetics Nail Polish

Terwijl ik een rondje liep over de huishoudbeurs, alweer een aantal weken geleden, werd mijn aandacht naar deze mooie kleurtjes getrokken. Omdat het gehele assortiment van Fogan in een mega €1,- bak ligt hoefde ik mij niet in te houden. Met het mooie lente weer krijg ik zin in mooi gelakte nagels in een fijn kleurtje. En besloot de nagellakjes te gaan swatchen en testen. Zijn het lakjes om verliefd op te worden of is zelfs 1 euro nog teveel geld voor deze lakjes? Je leest het in dit artikel!

1Zien ze er niet mooi uit, de lakjes van Fogan? Ik kwam ze tegen op de huishoudbeurs en besloot het merk te gaan testen. €1,- voor een lakje is écht niet duur!

5De glazen potjes zijn netjes en zien er niet goedkoop uit, mede door de gouden glimmende dop. Zoals ik eerder al zei betaal je €1,- voor een lakje met een inhoud van 15 ml.

Fogan nailpolishZoals je kan zien verschillen de kwastjes per flesje en dus per kleur, sommige kwastjes hebben wat grovere haartjes en andere weer fijne smalle kwastjes. Ik ben benieuwd of ze de nagellak fijn aanbrengen.

4De kleuren zijn zoals je ziet genummerd, en hebben geen naam.

Fogan nailpolish2

Tijd om de lakjes te testen!

Fogan nailpolishkleur 31 | 2 lagen | Glimmende finish
Fogan nailpolishkleur 02 | 2 lagen | Glimmende finish
Fogan nailpolishKleur 08 | 2 lagen | Glimmende finish
Fogan nailpolishKleur 07 | 2 lagen | Matte finisk

3Conclusie:
Niet ieder kwastje lakt even fijn, de dikkere kwastjes hebben wat wijd staande haartjes en hierdoor is het lastig de nagellak gelijkmatig aan te brengen. Andere kwastjes glijden zo over je nagel heen. De kleuren vind ik er mooi! Erg long lasting zijn ze niet ,maar 1 tot 2 dagen halen ze wel. Je zou er een topcoat overheen kunnen doen, zelf kwam ik er tijdens het testen achter dat de mijne over de datum zijn en dus dienst weigerden hihi.

Pluspunten:
– Leuke kleuren
– Geschikt voor een avondje uit
– De prijs

Minpunten:
– Het duurt best lang voor ze drogen en uitharden
– Ze blijven slechts 1 á 2 dagen mooi op je nagels

Fogan nailpolishAl met al een prima lakje voor een prima prijs!

Voor de lakjes en andere Fogan Cosmetics producten verwijs ik je graag door naar de webshop.

Ga jij voor budget nagellak of leg je liever iets meer neer voor een lakje?

signature Lin

7 thoughts on “Review | Fogan Cosmetics Nail Polish

  1. Niet alle kleurtjes spreken mij even veel aan, maar ik vind het wel erg leuk om het verschilt te zien van kleuren op de nagels, in de flaconnetjes ziet het er toch net iets anders uit!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

