spam your blog

Spam your Blog!

Vandaag mogen jullie spammen! Het is de eerste ‘spam je blog’ en ik vind het erg leuk om te weten te komen wie mijn blog bezoeken. Vandaag draait dus om jullie en mogen jullie spammen zonder in de spambox terecht te komen! Zelf vind ik het bij andere bloggers een leuk artikel om door te kijken, een fijne manier om kennis te maken met nieuwe blogs. En ik ben heel erg benieuwd naar jullie!

Vandaag wil ik weten wie jullie zijn, de lezers, de kijkers, de volgers, ook als je alleen toevallig nu op mijn blog bent gekomen, bekenden, de bloggers, vrienden, fans en de stalkers, kortom iedereen. Want ik vind het heel erg leuk om te weten wie er elke keer weer de moeite nemen om mijn blog te bezoeken.

go on and spam

En dan neem ik ook een kijkje bij jou!

signature Lin

23 thoughts on “Spam your Blog!

  1. Hou je van groenten en gezond eten?
    Wil je hulp met je moestuin?

    Check dan nu De Boon in de Tuin!

    Groetjes,

    Kees de Boon | De Boon in de Tuin
    Twitter @keesdeboon
    Moestuin-maniac | Nuchter | Rauw | Puur | Buitenmens | Blogger

  2. Hoi!🙂
    Ik ben Iris, 23 jaar en ik blog op twee blogs.
    Ik ben een hele tijd geleden begonnen met bloggen op http://www.irisdenkt.nl (dat pas sinds zo’n anderhalf jaar, schreef eerst onder een andere naam) waar ik sowieso een keer per week een persoonlijk artikel post.
    Sinds augustus 2013 ben ik begonnen met mijn tweede blog: http://www.runwithfashion.com. Ik wilde graag bloggen over fashion en alles wat daarmee te maken had, maar durfde dit niet op Iris Denkt. Vandaar dat ik een nieuw blog begonnen ben. Op Run with Fashion blog ik om de dag over fashion, hardlopen en meer.
    Kom je eens kijken?
    X Iris

  3. Kom ook vooral eens kijken (en ook spammen, want ik heb ook een spam je blog lopen) op http:www.zowiezoe.com
    Mijn plekje op het web voor overpeinzingen, gekke verhalen en gewoon alles waar ik tegenaan loop. Van alles wat dus!

  4. Lief van je dat je ons laat spammen. Ik ken je blog nog niet zo lang, maar ik vind echt dat je een leuke blog hebt! Ik ben dol op de Travel Notebook categorie!
    Mijn blog gaat voornamelijk over dingen die ik meemaak en zaken die ik leuk vind. Dit kunnen films zijn, mijn verslaving aan series of een hoop mooie mannen etc. Alles waar een mens gelukkig van wordt!
    http://www.mywritersdesk.com
    xoxo

  5. Hey! Ik vind het super dat we mogen spammen, zeker aangezien ik nog maar pas ben begonnen met bloggen en het super zou vinden om wat feedback te krijgen! Ik blog onder de naam Applyne en woon in België, maar schrijf in het engels. Ik vind het vooral tof om over lifestyle gerelateerde items te schrijven, maar ook beauty en fashion komen zeker aan bod! Check zeker mijn blog eens: http://www.applyne.wordpress.com !

  6. Hey! Ik vind het echt super dat we mogen spammen, zeker omdat ik eigenlijk pas ben begonnen met bloggen en het super zou vinden om wat feedback te krijgen! Ik blog onder de naam Applyne en woon in België. Ik blog vooral over lifestyle gerelateerde items, maar ook over fashion en beauty. Check zeker mijn blog eens! http://www.applyne.wordpress.com

  7. Wat een leuke blog heb je! Ik ben op je blog terecht gekomen naar aanleiding van je comment op mijn blog. Ziet er goed uit!
    Leuk dat we mogen spammen ook! Ik blog elke dag op http://www.beautyopinie.nl. Ik vind het belangrijk echt eerlijke info te geven over beauty. Dus veel reviews maar ook achtergrond info, tips en een vleugje fashion!

  8. Oh leuk dat we mogen spammen vandaag! Ik ben Simone, 25 jaar en ik heb een persoonlijke blog. Paar jaar terug begonnen met bloggen vanwege fibromyalgie, maar inmiddels is dat niet meer de rode draad op mijn blog. Natuurlijk kom ik er soms nog op terug, maar er is veel meer in het leven dan alleen dat natuurlijk. En daar gaat mijn blog over! http://www.simoneblogt.nl🙂

  9. Oh leuk dat we mogen spammen vandaag! Ik ben Simone, 25 jaar en ik heb een persoonlijke blog. Paar jaar terug begonnen met bloggen vanwege fibromyalgie, maar inmiddels is dat niet meer de rode draad op mijn blog. Natuurlijk kom ik er soms nog op terug, maar er is veel meer in het leven dan alleen dat natuurlijk. En daar gaat mijn blog over! http://www.simoneblogt.nl🙂

  10. Hoi!
    Ik ben Wanda, woon in Veendam (prov. Groningen) samen met vriendlief en onze kat. Sinds 2002 blog ik al en heb altijd al een persoonlijke blog gehad, vol met mijn eigen kronkels, belevenissen en wat ik maar verder leuk vind om te melden!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

