uitgelicht 3

Review | Essence Longlasting Lipsticks

Als een kind in een snoepwinkel werd ik naar deze prachtige kleuren toegetrokken in het vak van Essence. Ik kwam, zag, swatchte en rekende ze af, mijn aller eerste Essence lipsticks! Benieuwd wat ik ervan vind? Ik onderwierp ze aan de test!

Essence

Zijn het geen fotogenieke snoepjes om te zien? De kleuren spreken mij heel erg aan, de swatches in de winkel beloofden ook veel goeds en ik ben vooral erg benieuwd hoe deze kleurtjes mij gaan staan.

EssenceDe huls is zwart en oogt naar mijn idee voor een budgetlipstick best wel sjeik. De doppen sluiten goed en ze zijn daardoor ook tas proof!14

Een erg leuk detail vind ik het ringetje halverwege, deze laat gelijk zien welke kleur de lipstick is. Wat ik ook erg leuk vind is het Essence E’tje in de lipstick, dit geven de lipstick toch echt even wat extra’s!

Essence

Ik nam de kleuren 01. Coral Calling, 09. Wear Berries! en de nieuwe lipstick in het assortiment 12. Blush My Lips mee naar huis.
EssenceNogmaals de kleuren en de nummers.

EssenceMet flits | Zonder flits

De swatches zien er prima uit, wel heb ik een aantal lagen aangebracht om de intensiteit van de kleur op te bouwen.
EssenceDe kleuren doen het op mijn lippen ook erg goed, waar Coral Calling iets wat mijn velletjes accentueert doen de overige twee donkere kleuren dit niet. De lipstick brengt fijn aan verdeelt de kleur erg mooi. Word jij ook zo vrolijk van deze zomerse kleurtjes?

Even wil ik kwijt dat de plekjes die je links op de foto’s ziet veroorzaakt worden door Rosacea, ik probeer de plekjes zo goed mogelijk te camoufleren maar onzichtbaar worden ze duidelijk niet. Persoonlijk stoor ik mij daar erg aan, en hoop dat jullie erdoorheen kunnen en willen kijken🙂.

Essence Essence

 

Conclusie:
De lipsticks breng je fijn aan op je lippen, de kleur blijft zeker 1,5 tot 2 uur zitten en moet je na de maaltijd wel opnieuw aanbrengen, dit vind ik persoonlijk niet erg. Ik zal ze alleen met een diner niet dragen, dan kies ik voor een lipstick met een langere houdbaarheid. De lipsticks voelen fijn aan op mijn lippen, ze geven je lippen een zacht comfortabel laagje, plakken niet en drogen mijn lippen niet uit. Ik zal zeker vaker een lipstick van Essence kopen!

De Essence Longlasting lipsticks zijn voor €2,39 te koop bij het Kruidvat.

Draag jij graag lipsticks van Essence?

signature Lin

 

11 thoughts on “Review | Essence Longlasting Lipsticks

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

