4

Kussens | Geef kleur aan je interieur

Afgelopen zomer verbouwde ik het appartement waar ik nu al een ruime poos van kan genieten. Al voordat wij begonnen met klussen surfde ik veel rond op internet en bezochten wij veel woonwinkels, niet alleen om ideeën op te doen maar ook om langzaam aan alle benodigde spullen aan te schaffen. Al snel kwamen wij er ook achter dat kussen ongemerkt veel sfeer kunnen toevoegen aan je interieur en je in een handomdraai je kamer een nieuwe look kan geven door simpelweg andere kussen op de bank te leggen. Vandaag een vrolijk kussen artikel op mijn blog, opzoek naar leuke, goede betaalbare kussens!

Kussen.nlOmdat ik zelf veel tijd thuis doorbreng vind ik het belangrijk dat de spullen om mij heen mooi, fijn, stevig, van goede kwaliteit en vooral een toevoeging op mijn interieur zijn. Je mag jezelf zo nu en dan weleens verwennen als je immers toch vele uren naar dezelfde spullen kijk. Zelf heb ik een bruine bank staan in mijn appartement en ik vind het lastig om hier leuke bijpassende kussens bij te vinden. Bij het zien van het gele oogappeltje rechts op de foto wist ik dat het een match ging worden! De bank op de foto’s is die van mijn ouders, rood spreekt nou eenmaal net wat meer op de foto’s dan bruin.

7Op kussen.nl vind je een groot en veelzijdig aanbod aan (sier)kussens en kussenhoezen. Ik vond hier dit gele vrolijke kussen en besloot hem te bestellen. Dit was voor mij de eerste keer dat ik een kussen online besteld een dat maakte mij reuze benieuwd naar de kwaliteit!

5De levering van het kussen was snel, al binnen twee dagen ontving ik het pakketje thuis. En dat terwijl ik in het buitengebied woon!

2Het sierkussen is overduidelijk geel, de lussen op de voorkant maken dat ik dit kussen erg leuk en speels vind. Ik heb in de winkels al eerder staan twijfelen bij soortgelijke modellen en ik moet zeggen dat hij het goed doet op de bank. Het kussen is 45×45 cm en word gevuld met binnenvulling. Heb je al een goede vulling, dan kan je er ook voor kiezen om enkel en alleen de hoes te kopen.

1Het kussen is van 100% katoen en hierdoor een fijn, stevig kussen.

6Zoals je ziet is de achterkant niet bedrukt, hier zit wel de rits verwerkt. Zo kan je het kussen uit de hoes halen, erg fijn!

4Ik ben erg tevreden over het kussen, de kleur, de stof de kwaliteit en vooral het speelse uiterlijk maken dat ik het een erg fijn kussen vind. En vind€26,50 dan een hele schappelijke prijs.

Ik hoor zelf regelmatig van mensen terug dat ze het lastig en eng vinden om kleur toe te voegen aan hun interieur. Zoals je op deze foto goed kan zien kan je het kussen gemakkelijk met allerlei kleuren combineren. Zo kan je net als op deze foto kiezen voor fellere kleuren, maar ook met neutrale kleuren kan je eindeloos combineren.

Een greep uit het assortiment.

Prijs varieert van €8,95 t/m €40,95
 kussens 2Klik op de naam van het kussen om naar de website te gaan.

Israël sierkussen creamic 30×50 cm | Andalusia sierkussen ivoor 30×50 cm | Java sierkussen Lavendel 80×80 cm | Puebla sierkussen roze 50×50 cm | Java sierkussen mint 45×20 cm | Leafs sierkussen oranje 45×45 cm | Shaggy in the mood sierkussen 45×45 cm | Kersenpitkussen Picolo 13×26 cm | Stratford dierkussen ivoor 30×50 cm. 

Neem gerust eens een kijkje op de website van Kussen.nl, een duidelijke overzichtelijke website met een groot aanbod in kussens. Voor de kopjesjagers onder ons, er is nu ook sale.


Geef jij je interieur of kamer graag kleur met kussens?

 

signature Lin

 

 

 

Het kussen is mij toegestuurd om te reviewen, dit beïnvloed mijn mening niet.

5 thoughts on “Kussens | Geef kleur aan je interieur

  1. Ik moet eerlijk bekennen dat het bij ons in huis 1 grote gekleurde boel is….ik heb gemerkt dat kleuren heel belangrijk zijn voor mijn stemming en sindsdien is het een bonte zee van kleurtjes….Wij hebben van die geborduurde kussentjes op de bank liggen, allemaal in pastelkleurtjes en ik heb ze zelf gemaakt…..
    Ik vind het kussen, echt geweldig mooi, ….maar zou het niet snel zelf kopen, omdat onze kleine harige monstertjes (poezen) er met veel liefde een warm nestje van zouden maken….

    Groetjes Petra

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

