MoodBoard uitgelicht 2

Wedding MoodBoard | Tassen inspiratie

De bruiloft van een lieve vriendin van mij komt langzaam aan steeds dichterbij. 23 mei geeft zij haar ja-woord en ik mag deze feestelijke dag mee. Echt super leuk! Het is ook alweer een hele poos geleden dat ik een dag gast was op een bruiloft en daardoor heeft het ook even geduurd voor ik de perfecte outfit heb gevonden. Inmiddels hangt er een fijn jurkje en een witte blazer te wachten in de kast. Nu is het tijd om de rest van mijn outfit compleet te maken, ik mis nog een tas en schoenen. Vandaag neem ik jullie mee in mijn zoektocht naar de perfecte tas! Kijk je mee?

MoodBoardIk ben aan de slag gegaan heb heb heel oldskool met de hand een moodboard gemaakt om de sfeer van mijn ouftit voor die dag weer te geven. Wat ik precies aantrek hebben jullie nog van mij tegoed. De kleuren zijn lief, zacht en hebben een romantisch sfeertje. Omdat ik deze dag steunpanty’s draag zijn open platte schoenen niet echt flatteus, en denk ik dat ik zal gaan voor een enkellaarsje. Een probleem, hier kan ik niet de hele dag op lopen.. Dus als iemand een leuk alternatief weet, dan hoor ik het graag!

Ook de perfecte tas heb ik nog niet gevonden, aangezien ik een dag gast ben zal ik ook wel wat spullen meenemen zoals make-up, misschien platte reserve schoenen, mijn medicatie en camera. Op internet vond ik al een fijne selectie tassen die ik graag met jullie deel.

Tassen board

 

Als je kijk naar mijn moodboard, welke tas past daar volgens jou het beste bij?

signature Lin

 

3 thoughts on “Wedding MoodBoard | Tassen inspiratie

  1. Zelf denk ik dat de bowling tas het beste bij mij past, een simpele tas, in een neutrale kleur waar je veel in mee kan slepen…ideaal naar mijn werk dus!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

