5

New In | Budgetproof portemonnee

Als liefhebber van mooie kleuren vind ik het extra leuk als accessoires gekleurd zijn. Ook hou ik van afwisselen en vind ik het erg leuk om nieuwe adresjes te vinden met budgetproof items van goede kwaliteit. Zo blijft het afwisselen immers leuk en ook dat is weer goed voor je portemonnee! Kleur is vrolijk, spreekt mij aan en je kan er een statement mee maken. Laatst kwam ik deze leuke groene portemonnee tegen in de webshop van Simbolisme en ik werd aangesproken door dit leuke item met een mooie groene kleur. Vandaag laat ik mijn nieuwe en budgetproof aanwinst aan jullie zien! 4Mijn nieuwe aanwinst, een metallic groene portemonnee, is hij niet leuk? Ik hou van grote portemonnees omdat ik hier mijn belangrijkste pasjes, brief en losgeld overzichtelijk in kan opbergen. De rest van mijn pasjes bewaar ik in mijn pasjes portemonnee van P+G Design. De grote rechthoekige vormgeving is er een die al een hele poos geliefd is bij consumenten en wat je bij de meest uiteenlopende merken terug zie. En de kleur valt ook nog eens goed op in je tas!
3Een leuk en handig detail vind ik het goudkleurige kettinkje aan de ritssluiting. Dit sluit erg leuk aan bij de goudkleurige ritssluiting.2De portemonnee heeft vakjes voor 8 pasjes, 3 vakken voor briefgeld, bonnetjes etc. en 1 vak waar je jou kleingeld in kan doen. De grote vakken zijn erg handig om dingen in te bewaren zoals foto’s, spaarkaarten, briefjes (bye bye rondslingerende briefjes in je tas) en bonnetjes. 58Het polsbandje heeft een andere groene kleur en ik vind dit zelf wel een leuk effect geven. Je kan er zelf voor kiezen of je het polsbandje gebruik of niet. Erg handig wanneer je de portemonnee als tasje wilt gebruiken. SimbolismeNiet geheel onbelangrijk, hij ligt ook lekker in de hand. Het materiaal is stevig en de buitenkant is glad en glanzend. De subtiele glitters in de kleur geven de portemonnee een metallic look. Het patroon en de vorm van de portemonnee ogen naar mijn idee vrij sjeik.

Dat leuke portemonnees niet duur hoeven te zijn laat Simbolisme zien. Dit leuke item vind je nu voor €8,- in de sale in de webshop. Nog leuker is het feit dat zij kleine voorraden aan musthaves, tassen, clutches etc. inkopen en hierdoor een steeds wisselend aanbod van producten hebben. Je zal dus niet snel iemand anders tegen komen met hetzelfde item.

Ook enthousiast geworden over deze webshop? In samenwerking met Simbolisme komt er aan het einde van deze week een leuke winactie online. Hou de blog dus in de gaten!

Wat vind jij van mijn nieuwe aanwinst?

 

signature Lin
Ik heb dit product ontvangen ter review. Dit beïnvloed mijn mening echter niet.

 

 

14 thoughts on “New In | Budgetproof portemonnee

  1. Ik vind de kleur wel heel erg mooi….alleen dacht ik bij een budgetproof portomoneetje wel aan een heel kleintje, …..zo klein dat je er geen pasje in kan doen en je maar een briefje papiergeld opgevouwen mee kan nemen….

  2. Vandaag de website goed bekeken en mijn wishlist al gemaakt! Heb een No-Buy tot 30 mei, maar ik ga zeker wat bestellen! Dus nog leuker is dat je een winactie gaat organiseren! De portemonnee is gewoon super leuk!

  3. Vooral de kleur vind ik leuk en dat er voldoende ruimte is voor pasjes e.d.! Ik heb zelf ook een vrij grote portemonnee en dat bevalt me erg goed, altijd ruimte voor dingen en nooit meer graaien in mijn tas omdat ie zo goed opvalt!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

