10

Fair Trade sneakers van MIPACHA

Kennen jullie de kleurrijke sneakers uit Peru al? Afgelopen weekend gaf ik jullie een sneakpreview van een locatie waar ik een foto’s mocht maken van kleurrijke schoenen. De schoenen waar ik op doelde gaan onder de naam MIPACHA. Zondag streek het merk in Domburg neer en ik was erbij. Vandaag deel ik een aantal van leuke schoenen met jullie!

161Zondag werd Domburg omgetoverd tot een klein stukje Peru, het kleurrijke schoenenmerk streek hier neer om foto’s te maken voor hun nieuwe, USA campagne. Lucky me mocht daarbij aanwezig zijn en ik deel vandaag een aantal van deze vrolijke schoenen met jullie!

2MIPACHA (letterlijk: ‘mijn wereld’) is geboren in Cuzco, het hart van Peru. Geïnspireerd door de Inca’s (zie o.a. het logo), mooie landschappen en de kleurrijke stoffen besloten de mannen achter MIPACHA iets nieuws op de Nederlandse markt te brengen. Iedere kleur en ieder motiefje vertelt een verhaal, over de tradities van het land en de cultuur.21De schoenen worden door de locale bevolking met de hand gemaakt. Ze zijn Fair Trade, authentiek en 10% van de opbrengst wordt geïnvesteerd in projecten in Cuzco om de leefomstandigheden te verbeteren. Inmiddels worden de schoenen in meerdere landen verkocht.23

De schoenen (for man and woman)

43BAJO | GATO GRIS
611BAJO | LLAMA AGUA
2498BAJO | GATO VERDE LIMON
Mipacha
1314Bajo | Gato Blanco
15182019ALTO | GATO ROSADA

17Zijn jullie net zo enthousiast geworden over het merk als ik? Zoals je misschien al op de foto’s gezien hebt is er zelfs over de kleinste details nagedacht, het voetbed is goed, ze hebben een stevige zool en ik zie mijzelf zo al over de festivals dartelen in deze schoenen.

Je vind MIPACHA in aardig wat schoenenwinkels en in de webshop. De prijzen variëren tussen de €89,95 en €99,95.

Wat vind jij van deze kleurrijke schoenen?

liefs linda
Follow on Bloglovin

14 thoughts on “Fair Trade sneakers van MIPACHA

  1. Zo op de foto vind ik ze hartstikke mooi maar of het ook echt iets voor mezelf is, betwijfel ik… Ben niet van dit soort felle kleurtjes, normaal gesproken…

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

